Hyttis Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Lakkkoden er samme som brukes på R32, og det er kun R32 og R-TSI som er levert med denne Deep Blue Pearl lakken. Trådstarter: Hørt noe mer angående trim fra England? Testet? Korrekt:) Nei, har dessverre ikke hørt noe mer angående trim.. Ikke du heller? Forresten Oettinger i Tyskland jeg var i kontakt med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørnV Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Skulle egentlig ha disse felgene. De er de samme som jeg har nå, bare litt mørkere, antrasitt i dem. Men Oettinger klarte aldri å få sendt dem, så da ble d de lyse i stedet. Hei, vil du dele spesifikasjonene for de hjula dine? Btw, kan d stemme at jeg møtte deg på E6 Nord for Berkåk el no` ca andre helga i februar. På tur heim fra Trheim du kunne det synes som..ligna fælt på din bil ja. så orntli feit ut :pimp Siter Brum Brum http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=36780&protype=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardstyler Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Denne bilen er meget pen...=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyttis Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hei, vil du dele spesifikasjonene for de hjula dine? Btw, kan d stemme at jeg møtte deg på E6 Nord for Berkåk el no` ca andre helga i februar. På tur heim fra Trheim du kunne det synes som..ligna fælt på din bil ja. så orntli feit ut :pimp Hei! Ta en titt her: OETTINGER Technik GmbH Har ikke vært til Trondheim i d siste, så d var nok ikke bilen min du så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyttis Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Denne bilen er meget pen...=) Takk i lige måde:) Gleder meg til du legger ut bildene fra foto-shoot`en din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Jeg har kjørt Golf GT'n og sitti på med Golft Tsi. Disse bilene skal man ikke undervurdere. de går som faen! og kjører lett fra mange biler! skal vi se....hjulspinn med 120 på speedo ut av rundkjøringa med 19 toms felger...sier vel litt? Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyttis Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 Da har jeg fått på sommerdekk, sluppet den ned 3cm, montert karbon frontleppe, fjerna emblemene bak (satt R`en i grillen) og hatt etterbehandling på Ditec lakkforseglinga. Må vel si meg fornøyd med resultatet :happyhappy: Får ikke vaska bilen på 14 dager, pga at lakkforseglinga skal herde ordentlig, men bilder kommer etterhvert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 ... behøver da ikke vente med og legge ut bilde til du har vaska :P Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyttis Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Hehe, okei da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyttis Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Noen til: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyttis Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Noen bilder fra VW/Audi treffet på Våler. Forøvrig et veldig bra treff:) Bilde nr en er tatt av Petter Bukkholm;) Kom ved siden av "Lowrider" gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kensuperstar Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 kjempebil! har selv anskaffet meg nr 38 og er veldig fornøyd! Har du eller noe andre som har en av de andre 149 bilene tuna motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg