Gå til innhold

Felger fra W 211


2.0iOpel

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
211 felger har tjukkere bolter enn 202 felger så trur det blir vanskelig...

 

hvorfor skal det bli vanskelig? er samme bolt størrelse... jeg jobber med disse stjernebilene så det vet jeg... dessuten så har du kon i bolt hullet og på boltene. men gi meg en logisk forklaring hvorfor det skulle bli vanskelig?

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med bilforumet.no er at det ofte slenges ut påstander som ikke harmonerer med sannheten. Derfor er det godt at det finnes noen som kan korrigere påstander som slenges ut uten å ha noe sannhetsgehalt, eller er feil på andre måter.

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med bilforumet.no er at det ofte slenges ut påstander som ikke harmonerer med sannheten. Derfor er det godt at det finnes noen som kan korrigere påstander som slenges ut uten å ha noe sannhetsgehalt, eller er feil på andre måter.

 

når folk bare skal synse som feks; onkelen til tanta mi har en sånn bil, og han mener at det ikke passer, derfor har jeg rett... et blir for teit. som sagt jeg jobber med disse bilene og vet selv hva som er riktig i denne saken, frekritisertmfor noen som da bare synser frem ett svar. men slik er det på bilforumet. mange av de tekniske spørsmålene får feil svar pga at den som faktisk sitter med kompetansen blir kritisert og feks kalt løgner.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som JEG har sagt.

så har jeg satt på felger fra W211 på bilen til brodern.

og ja 211 har tjukkere bolter. Å det funker supert.

 

Felgene jeg bruker på 190n min kommer fra Audi A4 og de har samma bolt tjukkelsa som 211 og det er ikke noe prob.

 

som volvo sleeper sier så har dette med KON på boltene.

 

De fleste universal felger med boltsirkel 5x112 har store bolt hull nettopp fordi de skal passe audi, vw og mb der enkelte modeller har tjukkere bolter.

 

Her er bilde av bilen med 8x18

Disse har stått på s211 og heter TSW (altså ikke org mb felg)

Picture2042.jpg

 

er helt enig med 90-300TE om at mange her inne bare tror og ikke vet. Men dette vet jeg så dette kan jeg svare på.hehe

Masse mb deler selges, ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når folk bare skal synse som feks; onkelen til tanta mi har en sånn bil, og han mener at det ikke passer, derfor har jeg rett... et blir for teit. som sagt jeg jobber med disse bilene og vet selv hva som er riktig i denne saken, frekritisertmfor noen som da bare synser frem ett svar. men slik er det på bilforumet. mange av de tekniske spørsmålene får feil svar pga at den som faktisk sitter med kompetansen blir kritisert og feks kalt løgner.

 

Kritiserte ikke deg...

 

Du kom inn og rettet på noe som var feil. Som jeg også poengterte at noen heldigvis gjør

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig mange svar.. hehe synsing eller ikke.

 

Men det kommer i alle fall fram at de passer på boltsirkel og innpress. Må tydeligvis passe på lengde og kon på hjulboltene.

 

Jepp. Og det kan jo etthvert dekkfirma hjelpe deg med. Pass på lengden bak. Der har det lett for å bli for lange bolter, noe osm kan medføre komplett ødelagt parkeringsbrems. Anbefaler å snurre hjulet rundt etter montering for å sjekke at de går lett rundt uten å ta i parkeringsbremsen.

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår