Gå til innhold

HeRmAnSeN

Bruker
  • Innholdsteller

    81
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om HeRmAnSeN

  • Bursdag 09/22/1986

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    E420t
  • Biltype (eks Audi)
    Mercedes-Benz
  • Årsmodell (eks 1995)
    1997
  • Yrke eller sivil status
    Mekaniker
  • Motor (eks 1.6)
    4,2 V8

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.mercedes-benz.no
  • Bosted
    Bærum

HeRmAnSeN's Achievements

  1. Høres ikke bra ut... har vært en del problemer med at dieselmotorene kokser igjen. Jeg ville fått sjekket dette på ett verksted så fort som mulig
  2. kan være at det er returlekkasje i en eller flere dyser, jeg ville fått sjekka det ;)
  3. ville prøvd å skylle automatkasse vis det er automat ;)
  4. sitter en giver i skinna på v.side som pleier å ryke stikk innom BOS og få de til å søke garanti på det
  5. sjekk kontakten på lampa, den pleier å irre :)
  6. jeg har 2 biler og en motorsykkel registrert og de har individuell bonus:)
  7. trur releet sitter på v.side i bagasjerommet pumpa sitter under baksete på v.side, du kan prøve å ta av baksete å banke forsiktig på pumpa og se om det hjelper;) har bytta bensinpumpe på mange sånne:)
  8. er nok bare snakk om en programmering og en regenerering av filteret:)
  9. er nok glødereleet ditt som er defekt;)
  10. Signature edition forhåndsbestilt! :)
  11. tror problemet ligger i den rosa/rød ledningen inn på releet, den som har 6-7v etter at motoren har startet. hvordan ser jeg forskjell på nytt/gammelt system?
  12. Hei! Har en 250d med litt glødeproblemer. Den slutter ikke å gløde når motoren har startet, og brenner da releet. Jeg har målt spenningene inn på releet og ser at den ene ledningen har 12v ved tenning på og ramler ned til 6-7v når motoren har startet. Noen som har vært borti noe lignende? Noen som har noe koblingsskjema på dette? Noen som kan forklare meg hvordan glødekretsen fungerer? På forhånd takk!
  13. nå skal det jo sies at NAF er ubrukelige... de finner ikke feil som er der og de finner feil som ikke er der... Jobber selv på ett bilverksted som tar PKK og ser mange eksempler av dette. Jeg ville dratt på et merkeverksted å forklart situasjonen vis de er enige med deg godkjenner de bilen med en gang.
  14. har vært noen tilfeller av dårlige stempel ringer og brente ventiler på de motorene så jeg ville målt kompressjon
  15. ofte lekkasje fra fuktsperrene i dørene. bare å rive av dørtrekka og legge på ny kitt
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår