Hawkon88 Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 jeg skal sote vinduene på passaten min selv.. det er en stasjonsvogn- og 3 av vinduene er derfor limt? hvordan kan jeg få disse ut? varmluftspistol? kutter selvfølgelig filmen til slik at vinduet får direkte kontakt med vindus"rammen" og at ikke det blir filmen som holder vinduet fast.. noen spesielle ting jeg må passe på bortsett fra å ikke smelte pakningene? andre fremgangsmåter? Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Limte vinduer må skjæres ut ved hjelp av et spesielt verktøy som jeg neppe tror de har på Biltema/Mekonomen eller tilsvarende steder. Snakk med et bilglassverksted. De har også det nødvendige utstyret for å lime rutene på plass igjen etterpå. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Blir vel brukt en slags tynn piano streng? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 ok.. takk for svar- skal sjekke litt opp i dette.. :) Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg