Gå til innhold

ZF 22 kasse

Ranger emnet


Tæffen

Anbefalte innlegg

Er i gang å konvertere fra mautomat til manuell på min 740 med ET motor.

 

Har fått av kassa og skal ha av converteren. Korleis gjer ein dette? må ein ha spesialverktøy eller er det berre å ta det rett av? Har ikkje sett så masse på det enda sjølv då eg tenkte eg ville ha tips om det først. Eg ser ingen skruar som kan løsnast på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker...fant det ut etter litt nærmare ettersyn ja. Så til neste spørsmål:

 

Er det lagt opp ferdig OD rele og kontakt på ein bil som er utstyrt med Aut kasse originalt?

 

Korleis gjer ein det med startsperra som er på automatkassa? må ein tjuvkoble desse ledningane? altså slutte kretsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker...fant det ut etter litt nærmare ettersyn ja. Så til neste spørsmål:

 

Er det lagt opp ferdig OD rele og kontakt på ein bil som er utstyrt med Aut kasse originalt?

 

Korleis gjer ein det med startsperra som er på automatkassa? må ein tjuvkoble desse ledningane? altså slutte kretsen?

 

Er ikke lagt opp til OD originalt nei. Og ja du må koble sammen ledningene for å få startet..

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett i Heyes boka no og skjønner det slik at ein givar på svinghjulet skal passere eine svinghjulsensoren 90grader FØR motoren er i Øvre dødpunkt.

 

Resonerer meg derfor fram til følgande: Om eg stiller motoren i ØD og så setter på svinghjulet på 90grader "før" i rotasjonsretninga så skal dette bli riktig? Altså slik at når motoren er i ØD så har den givaren passert sensoren for 90grader sidan? (kanskje klønete forklart men...)

 

 

Hastar litt ;3)...pluss er ein ting som må bli riktig de her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår