Gå til innhold

Ipd!

Ranger emnet


VOLVO 1983

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på hvordan det er med Bestilling fra IPD?

 

Hvordan er frakt derifra?

 

Jeg lurer også på hvilke Stag dere har handlet derifra?

 

Gjerne med Link/ Delenummer?

 

Hva måtte du/ Dere betale for just.Momentstag og Just.Panhardstag inkl. Frakt og alt ferdig i Norge?

 

Fått lønning, så nå blir det handel:P

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv bestilt div snacks fra IPD, men har ikke fått tingene mine ennå. Ventet vinter og vår nå... Svarer dårlig på mail de gutta der:(

 

Har du forresten sjekket ut: http://www.trianglesunlimited.com/index.php?option=com_content&task=view&id=40&Itemid=32

 

Her er det forskjellige stag og lenkearmer med uniballs:)

08' S40 2.0D Summum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestilte å fikk deler etter 5dager.

Deler for 5000kr og frakt for 2000kr

 

2 sett momentstag

1 sett stab. stag 25mm

2 stk panhardstag

1 sett torpedostag

+ div småting.

 

Hei igjen! Takker for svar :)

 

Fjelling: De er nok bare redd for at du skal saksøke de for bruk av ditt Bilde:P

 

Så de delene ble 7000 ferdig igjennom tolla?

 

Mvh

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner faan ikke hvordan det er mulig å drive en bedrift på den måten der!?!

Jeg har ikke selv opplevd det, men INGEN kunder skal trenge å vente 7(!!!!) måneder på noen usle stag o.l.

3-4 uker er "akseptabet".. jeg synes selv dette var ganske lenge!

 

Jaja.. Men Fjelling: har du regnet på hvor mye det ville kommet på å bestilt samme pakke fra pedersen f.eks?

Tull kommer nok i tillegg =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er tollfritt hvis det er til privat og under 5000 pr snute. så da er prinsippet enkelt, uansett hvor dyrt ting er, så gjelder det å ha kvittering på maks 4500,- hos tollvesenet. de fleste er behjelpelige med 2 kvitteringer. de fleste har en egen blokk for det bruket...

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er tollfritt hvis det er til privat og under 5000 pr snute. så da er prinsippet enkelt, uansett hvor dyrt ting er, så gjelder det å ha kvittering på maks 4500,- hos tollvesenet. de fleste er behjelpelige med 2 kvitteringer. de fleste har en egen blokk for det bruket...

 

Her er det vel noe mer bak.

Gjelder vel dersom du er i landet varen har blitt kjøpt, i mer enn 24 timer, eller noe i den duren. Regner med at det er mva. det er snakk om her, de beryktede 25%'ene. Er vel ikke toll på bildeler.

Alt du kjøper over 200(var rundt der) og får tilsendt skal det betales mva. på. Noen måter å lure seg rundt er det vel, dersom det er gave.

 

Mvh.

 

Urbanius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår