mondeo4x4 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Skal bytte toppakning på Voyager'en til kjærringa snart. Noen som vet hvilket moment (Nm) jeg skal dra bruke på boltene til toppen? Noen andre deler jeg må/bør bytte i samme slengen? Evt tips-dersom noen har gjort dette før? (har bytta noen toppakninger på andre merker før) Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sim11 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hva slags motor har du i den da? En fordel å vite hva slags motor det er. Siter -07 Volvo S60 2.0lt -90 Sierra DOHC(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 godt spørsmål... *flau* 2.4 bensin med automat. Har du evt. noen tips på fremgangsmåte også? Har ennda ikke fått tak i haynes bok til denne bilen. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sim11 Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Det er ingen hokus pokus å skifte toppakning på de, eneste som kan være litt vrient er å få presset av reimhjulet på veiva. Momentet på boltene til toppen husker jeg ikke. Viktig å dra til bolten til kammene ordentlig, ellers kan "kilen" knekke! Siter -07 Volvo S60 2.0lt -90 Sierra DOHC(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Dette fikk jeg vite av Autodata jeg har tilgang til klikk på bildet for større bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Takker så mye... Får vel snart begyne på den jobben... Driver og bytter motor, på den ene Mondeo 4x4'en nå. Skjiitjobb. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg