Juristen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Brabus eller AMG har vel en motor med 1300nm eller noe mener jeg.. Brabus har en 6,4-liters V12 med 1320 NM, ja. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hva er toppeffekten i en 1978 Ford Granada 2.8i(mk. II uten EGR)? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hva er toppeffekten i en 1978 Ford Granada 2.8i(mk. II uten EGR)? Det har du spurt om før uten å få den helt store responsen. ;) Jeg tipper 130 hk. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Nytt spørsmål. Alle som har skrapet asfaltmatter i biler fra 70-tallet og nyere har sikkert lagt merke til noen runde lokk i dørken. Hva er disse til? Mange gode forslag allerede, men sånn i farten innbiller jeg meg at det er ifm dypping i grunningsbad? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 svaret er feil... Var dog litt mere liv her nå. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hva er toppeffekten i en 1978 Ford Granada 2.8i(mk. II uten EGR)? Tallet 150 kom fram fra den forlengede ryggmarg, men det var kanskje senere. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Spørsmål: Hvor mange sylindre hadde konseptmodellen/prototypen av Bugatti Veyron? Den kom vel i 1999. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Skal vi se svaret er delvis riktig, det var senere men om ingen kommer med korrekt svar får vi si det er godtatt om ett par minutter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 W12 Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 W12 Nope. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Spørsmål: Hvor mange sylindre hadde konseptmodellen/prototypen av Bugatti Veyron? Den kom vel i 1999. 18 Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Skal vi se svaret er delvis riktig, det var senere men om ingen kommer med korrekt svar får vi si det er godtatt om ett par minutter. Trekker ikke fra mer enn fem medmindre jeg blir truet til det. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 18 Korrekt, min gode mann. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Trekker ikke fra mer enn fem medmindre jeg blir truet til det. 160 er riktig svar der faktisk Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Trekker ikke fra mer enn fem medmindre jeg blir truet til det. ...mens jeg ikke er villig til å by mer enn 130 hk. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg