evil-twim Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Mener du den Mercedes-wankelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pyrox Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Kan det være Mercedes Ocean Drive Concept bilen? Ikke pen, men perfekt for hallikene. Eller kanskje C111. Den var jo litt mer profilert i sin tid. Siter Lotus 3.6 Twin turbo Commodore B Coupé Motor #1 100% original Lotus Omega C36GET Motor #2 Lotus Omega Metanol Monster C36GET Mercedes ML 230 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 hva heter som oftest toppboltene i en bilmotor? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Strekkbolta. Kvifor har me termostat? Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 For at bilen ikke skal begynne og koke :D Hvorfor sluttet Citroen med sitt firehjuls-styring system bare en liten stund de fant det opp? Hva heter Mercedesen som er laget KUN EN bil av ? W111? Mener du den? :) BTW: ligger ikke Maybach under Mercedes? Isåfall kan man føye Exelero under, hvis man ser litt "grovt" på det :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pyrox Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Fikk aldri svar på svaret mitt... Nytt spørsmål: Hva er prinsippforskjellen på dreiemoment og hestekrefter? Siter Lotus 3.6 Twin turbo Commodore B Coupé Motor #1 100% original Lotus Omega C36GET Motor #2 Lotus Omega Metanol Monster C36GET Mercedes ML 230 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Fikk aldri svar på svaret mitt... Nytt spørsmål: Hva er prinsippforskjellen på dreiemoment og hestekrefter? Jeg har null peiling på motor, så jeg går ut fra at jeg kommer til å korrigert av noen som har det eller tror at de har det, men jeg kan jo prøve... En motor utviklert dreiemoment. Dreiemoment "multiplisert" med omdreininger gir effekt (hestekrefter). Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hestekreftene bestemmer farten inn i murveggen Dreiemomentet bestemmer hvor langt du tar veggen med deg. effekt er et ressultat av Dreiemoment multiplisert med turtall. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Hestekreftene bestemmer farten inn i murveggenDreiemomentet bestemmer hvor langt du tar veggen med deg. Morsomt :-) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Overstyring er når du treffer veggen med bakenden av bilen, og understyring er når du treffer veggen med framenden av bilen :) Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 hvem bil kan du ta fjæerene fra(passer rett på) for å senke volvo 140? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 hvem bil kan du ta fjæerene fra(passer rett på) for å senke volvo 140? Opel Ascona B Hvor mange år ble Opel Omega A produsert? Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 7 år (1986-1993) Hva er galt når det er vann i olja og det ryker hvit av eksosen. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 som regel topppakninga? Hva er så bra med underspyling på diverse motorer? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Det kjøler bedre? Om det var rett: Hvem har levert 4wd systemet til nye Saab 9-3 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg