Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av forsterker?

Ranger emnet

haug2k

Anbefalte innlegg

Trenger en forsterker til å dra 2 rockford fosgate p2 10" og da lurte jeg på om denne er noe å satse på? Jeg har ikke så mye peiling på dette så all hjelp og anbefalinger mottas med takk :)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LANZAR-2006-2000-WATT-CAR-AUDIO-STEREO-AMP-AMPLIFIER_W0QQitemZ150137138347QQihZ005QQcategoryZ38638QQrdZ1QQcmdZViewItem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Vibe er billigserien til Lanzar. Men denne er vel sikkert på øverste hylle av denne serien tenker jeg. :) Vanskelig å si hvordan denne er, for jeg finner ikke noe info om hvor mange ampere den er sikra med. Men det jeg KAN si, er at p2 ikke er det mest tungdrevne som finnes, så jeg tror nok alt skal gå bra.. Men har du sjekket frakt og toll osv på kjøp fra e-bay da?

Kan forresten si at jeg har bra erfaring med den tyngste serien til lanzar. Opti serien. Disse får du oxo billige i usa. ;) Men så klart.. Finnes jo mye annet bra også..

Vinterstylingen er montert.. ;)

Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ALLTID når noen spør om dette på forumet, kommer det kjappe svar fra noen som roper ut DYYYYYNABEEEEEL!!! hehe.. Har aldri prøvd disse selv, men har hørt mye bra om de. Fine priser, grei kraft, og bra specs. Selger de på mamut.no.

Jeg har selv brukt litt merë kjente merker selv, og har vel betalt en del ekstra for å få noe jeg vet hva er. :) Har brukt en del rockford, også fordi jeg har bra priser på det merket, og at de yter bra. Jeg har også en Opti 2000 liggende som er ubrukt. Dette er en veldig bra og kraftig forsterker. Lightning audio er et merke som produseres av rockford. Der får du kraftige forsterkere som er en del rimeligere. :)

Vet prisene i USA kan være veldig fristende, men det er ikke alle som sender til norge da desverre.. Men hvis du vil, så kan du se på en side som heter megabillig.no Der har de bra priser, og du slipper å regne ut toll, moms og frakt.. Prisene du får der, er ferdig levert i postkassen din. :)

Vinterstylingen er montert.. ;)

Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha kvalitet, så hadde jeg seriøst vurdert en memphis caraudio forsterker. Dem har forsterkere fra billig til litt dyrere, og som leverer mye mere en dem lover..Både effekmessig og på lydkvalitet. ;)

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...