sandersen Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Hvilket forsikringselskap har dere? tenkte å forsikre en camaro z28 83` men priser på 16-20(gjensidige,if) er uaktuelt selvom jeg er 20. Noen tips for å få det billigere? rart at det skal være så dyrt det er jo biler som ikke akkurat blir stjelt ofte eller kræsja, eller mange ungdommer som kjører dem. if prøvde jeg kun forsikringskalkulatoren da de var de eneste som hadde camaro i lista, gjensidige ringte jeg. 1.6 mr2 85` koster liksom 9000 :( Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Jeg bruker Sparebank1 billige og greie Prøvd If agenten til http://www.amcar.no? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 rart at det skal være så dyrt det er jo biler som ikke akkurat blir stjelt ofte eller kræsja, eller mange ungdommer som kjører dem. Hvordan vet du dette bedre enn forsikringssselskapene? Prisene er som de er fordi forsikringsselskapene har erfaring med nevnte biltyper og førere. De vet at denne kombinasjonen av bil og fører har medført store kostnader i forsikringsutbetalinger. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Terra er et selskap som er billi..hør dær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Den typen bil er iallefall populær blandt yngre her i distriktet samt dem har en tendens til å bulke med dem. En kompis hadde lik bil og fikk en brøyte bil i siden. Og han er vel rundt 20 han og. Så er nok litt mer normalt enn du håpte på :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camarogeddon Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 husker en ringerunde for min første camaro... var en 86. var 20 og bodde i oslo.. full kasko lå mellom 55 og 85 tusen i året. Helt på trynet. Ene forsikringsagenten sa høyt "å faen" når tallene kom fram på skjermen. Mener jeg endte opp på 11 i året eller noe for den bilen jeg, men det var nødvendigvis for kun ansvar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Terra er et selskap som er billi..hør dær. Både terra og sparebank1 forlanger at du er kunde der. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 sparebank1 er jeg kunde men har ikke noe posetiv erfaring fra dem og spreke biler, ville ikke forsikre 530 engang. Må vell sette den på noen andre ser det ut som :( Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 sparebank1 har ihvertfall billig forsikring på Volvo 945 Turbo. Om det var turbo eller ikke skilte omtrent ikkeno. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg