DidrikHA Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 hei,, jeg skulle sette på senkefjærer på min golf 3 97 mod,,,. jeg var litt sløv så den sto med en jekk på hver side i ca 3-4 uker.. da fjærerene var på plass og gliset var bredt kom skuffelsen fort,, da jeg satt meg i bilen og satte den i reværsj,, ville den ikke bevege på seg.. prøvde alt,, pumpet clutchen,, slå med klubbe på clutchhuset, men ingen ting hjalp,, kom bare en "ekkel" lyd... startet også bilen i første gir uten clutchen inne,, men ingen respons.. hva kan være problemet???? takker for alle svar....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Hmmm. Du har vel ikke dratt en drivaksel ut av det ytre drivleddet under montasjen av senkesettet? Start motoren og sett den i 1.gir og se om en drivaksel roterer, i såfall er problemet funnet ;) Nekter å tro at det er clutchen som er problemet! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 hadde en seat ibiza, der utløserlageret ikke fulgte helt med.. hadde som din, stått ca 3 uker pga overhaling av girkassa, og fukka etterpå.. prøv å sette den i gir og dytte frem og tilbake, så håpe at det løsner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Takker og bukker for hjelpsomme svar,,, problemet er heldigvis løst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Hvor lå feilen? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg