Zondre Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe navigasjon til bilen, men den skal kobles til en ekstern skjerm. Den eneste jeg har sett koster 10 høvdinger. Jeg synes dette virker rart siden det er jo akuratt som en vanlig gps bare at den skal ha skjerm utgang istedenfor å ha en intergrert skjerm. Vet noen om noen gps som har skjerm utgang og er billige? Takker for alle svar ps: Jeg har en skjerm som har touch screen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Må bumpe den her siden jeg lurer på det samme. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Ser ut som jeg har funnet det,Garmin GVN 52.Søk på ebay,450$,vet ikke om det er verdt det men. Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg