P.S.P Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Merket her i går at jeg fikk en voldsom eggelukt av bilen/ og inni når bilen ble varm. Det er en Mercedes 300D -82.. bruksbil :yummy: Lurte på hva som er galt ? Er nesten ikke værende i bilen hvis man fortsetter å kjøre.. :drunk: Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 se om noen har lakt et egg i varmeapperatet:pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 noen som har sluppet en kjempebæsj som du ikke vet om? eller en pakke egg fra rema1000 som ligger nedpakket en lur plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 defekt katalysator? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 diesel og katalysator? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 *host* her ha vi en so følge med ja :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 defekt katalysator? :idea: ... eller ikke :P Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 såg ikkje at det var dieselmotor, ok?? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Går greit :) alle kan jo gjøre feil :D Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 jasså, kan ikke dieselbiler ha katalysator? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Batteriet ditt driver og kvelder. Ganske sikker på at om du prøver å lokalisere lukta så kommer det derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Aha.. ja batteriet er rimelig ødelagt.. har måtte ladet det opp så og si hver dag i vinter.. Blir nok å kjøpe nytt batteri da å håpe på det beste :) Takk :D Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Det er nok batteriet som produserer unormalt mye gasser under lading (Noe som du gjør konstant når du kjører) som lukter egg Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 jasså, kan ikke dieselbiler ha katalysator?Ikke en 82 Mercedes.... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Det har vært vanlig med katalysator på dieselbiler i mange år (10-15 år). Det er ikke påbudt. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg