volvo-peer Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Hva mener dere om det å kjøre med park og spredere? Mener selv at det er kult og har tenkt til å montere spredere eller grøfte lys eller hva det heter på bilen min. Veit mange mener det er litt harry så vil gjærne høre deres meninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 dersom man har spredere som passer fint på bilen og ikke ser skikkelig harry ut så er jo penest på dagtid iallefall. men i mørket så finnes det knapt noe som er så ille som noen som skal kjøre den kombinasjonen på en 80sone som ikke er opplyst=) Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 er enig der ja. liker heller ikke de som kjører med nærlys og spredere.blir så veldig mye lys da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 kjøre med park og tåkelys/spredere, er enormt jævligt,og er så helvetes rånete. Er det dummeste jeg ser, spesielt på kveldstid. Blinker og blender så mye jeg kan med fjernlysa. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 kjøre med park og tåkelys/spredere, er enormt jævligt,og er så helvetes rånete. Er det dummeste jeg ser, spesielt på kveldstid. Blinker og blender så mye jeg kan med fjernlysa. i og med at det på dagtid ikke har noe for seg å bruke nærlys, så er jo andre lovlige lyskombinasjoner fullt mulige å bruke. Men om kvelden så kan jo godt holde seg til nærlys. Men å blinke på de som kjører park/grøft på dagtid er nesten barnslig siden det er godkjent kombinasjon som kjørelys før skumring. Smaken er som baken, jeg synes det ser best ut med park/grøft på.:disco Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_K Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Park og spredere er definitivt tøffest i mine øyne. Det jeg synes er litt hjalla er spredere som bare er skrudd på rett under fangeren på en 240. Fell dem inn i spoileren så ser det straks bedre ut. Siter '79 Volvo 244DL, skal bli 254R '84 Volvo 244GLT, blir snart spiker '90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt '93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi '99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Enig med Turbo_K! Eneste kriterie for å kjøre med park og spredere, for at det skal se bra ut, er hvis sprederne er felt inn på ordentlig vis! :) Blink på meg for å kjøre med lovlig lyskombinasjon og du får relativt sterke lys tilbake! :) Akkurat som de idiotene som kjører om kvelden med hore-justerte, ettermontert xenon! :chairshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 i og med at det på dagtid ikke har noe for seg å bruke nærlys, så er jo andre lovlige lyskombinasjoner fullt mulige å bruke. Men om kvelden så kan jo godt holde seg til nærlys. Men å blinke på de som kjører park/grøft på dagtid er nesten barnslig siden det er godkjent kombinasjon som kjørelys før skumring. Smaken er som baken, jeg synes det ser best ut med park/grøft på.:disco Er på kveldstid jeg blinker. Legger ikke merke til det så mye på dagtid. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg