Gå til innhold

sivil politi

Ranger emnet


Aleksander

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for en stund sia så dreiv det en sivilbil å kjørte rund med skiboks og solskjerming for barn.. skikkelig turist stuk over den..

MED JR SKILT :D som forøvrig er det vi har i valdres

 

Ikke dumt, bortsett fra at det er ganske håpløst å bruke en lokalt registrert sivilbil og forkle den som en turist, i alle fall på et såpass lite sted som Valdres...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En postbil som det står Posten Norge på? Det har dem ikke lov å bruke, så tviler på at dem har en sånn..

 

men i hælvete-

tror du jeg sier det for morro skyld da eller? di har postbil som post logoen er på, men det står ikke posten på den lenger!!

 

 

det er en ekstra antenne på den å den har blålys i grøftelysa.

 

veit detta fordi den ble brukt til å spane på en kamerat av meg!

 

så shut up

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis postlogoen er på den, så er det ingen politibil. Dem har ikke lov å utgi seg for noe annet en dem er. Ta bilde av den, så kanskje jeg trur deg.

 

Så shut up

 

har vel kanskje bedre ting å bedrive tia mi med å jakte på en sivil politi bil for å få overbevist deg ass..

 

stakkars..

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel kanskje bedre ting å bedrive tia mi med å jakte på en sivil politi bil for å få overbevist deg ass..

 

stakkars..

 

jeg så en luftballong i går med blålys og 2 politimenn i, så alt er mulig :jackinbox:

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår