Gå til innhold

Hvilket virusprogram bruker dere?

Ranger emnet


liss18

Anbefalte innlegg

Hvilket virusprogram bruker dere på deres pc og åssen funker det?

 

Jeg bruker ett program som heter avast, men skjønner ikke helt åssen det funker. Har fått virus på datan min etter at jeg var så dum å godtok en sånn zip fyr av en fyr i går som hadde virus på datan, men det visste jo ikke jeg før det var forsent. Så nå driver msn å klikker hele tiden og spammer alle mulige folk jeg har på kontaktlisten med disse zip filene med virus og hele skjermen begynner å blinke. Tror jeg skal bli galangry2

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bruker avast selv, og det fungerer glimrende. Høyreklikk på A'en nede til høyre i ikonlisten og velg "start avast! antivirus"-> trykk p "A" ikonet som kommer opp i denne menyen-> velg "high"-> og velg også hvilke mapper og stasjoner du vil skanne på de ikonene til høyre i avast menyen-> Trykk på "playknappen" og da starter du virussøk. Den vil da si ifra om det den finner, og de legges da i en "virus chest" for så å kunne slettes av deg. =)

Håper det hjalp?!

89' E34 525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker avast selv, og det fungerer glemrende. Høyreklikk på A'en nede til høyre i ikonlisten og velg "start avast! antivirus"-> trykk p "A" ikonet som kommer opp i denne menyen-> velg "high"-> og velg også hvilke mapper og stasjoner du vil skanne på de ikonene til høyre i avast menyen-> Trykk på "playknappen" og da starter du virussøk. Den vil da si ifra om det den finner, og de legges da i en "virus chest" for så å kunne slettes av deg. =)

 

Okai, skal prøve det.. Takk:)

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eset NOD32 bruker jeg. Krever utrolig lite av maskinen i motsetning til Norton og Norman søpla som man finner på de fleste maskiner. Ellers anbefaler jeg AVG Anti-virus Free hvis du trenger noe som er gratis, men allikevel gjør jobben.

 

http://free.grisoft.com/

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker NOD32 her og. Det er genialt. Bruker knapt nok minne og er lynkjapt.

 

NOD brukte 7 minutter på og scanne hele maskinen min, og mens den scanna hadde den et minneforbruk på 40 MB og et cpu forbruk på 10-15%.

 

Norton er søppel. Bloatware som faen, tregt, stort og klumpete. Norton har også en egen evne til og fucke opp maskinen om du skulle være så uheldig og ha brukt opp dine 30 dager prøvetid. Et helvette og få fjerna det og.

 

Nei, bruk NOD32! (Kjøp det, eller last det ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

McAFee funker veldig bra, veldig strengt, men det er visst nødvendig for å få en sunn og rask maskin. Betaler noen summer i året tror jeg, og det funker gull. Anbefales! :)

 

Også bruker jeg Tune Up Utilites for å rense litt tullball som hoper seg på pcn og bruker unødvendig plass.

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår