Tombra Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Noen som kan fortelle meg hvilken bil dette er? Kom over den i forbindelse med jobb for en stund tilbake, rakk ikke å se nærmere på den desverre. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Synes det minna litt om en duett det der.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Ser ut som noe engelsk noe? Austin etc? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 GM Panel truck/van fra tidlig 40-talls? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Vet ikke hvilken bil det er, men nabobilen er en midt 70-talls audi 80 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Kann være en opel olympia 50 tals. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Tenkte Opel jeg og, men det var lite bilder å finne av Olympia Caravan før 1953. Men Eldar Vågan fra Vazelina Bilopphøggers har en stående Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Tenkte Opel jeg og, men det var lite bilder å finne av Olympia Caravan før 1953. Men Eldar Vågan fra Vazelina Bilopphøggers har en stående EDIT: Kløne på data, skjønner ikke bæra. Bildet ligger på galleriet her http://www.bilforumet.no/galleriet/showphoto.php/photo/3364/limit/recent Har nok rett i det ja, stemmer med takprofil og vinduer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stayinthe50s Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 det er hvertfall ikke duetten på bildet under... men en engelsk bil fra tilig 50-tal skulle da jeg tippe på... Siter [ ] Volvo 264 -76 [x] Volvo 244 Diesel -81 [x] Volvo 242 -76 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 D dær er vel en 40 talls Humberhamb. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Jeg drømte inatt at det var en Volvo, og at hele taket kunne heves 1 meter :D Men det er nok ikke fasiten Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Jeg drømte inatt at det var en Volvo, og at hele taket kunne heves 1 meter :D Men det er nok ikke fasiten Hva spiste du til kveldsmat??:pimp Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hva spiste du til kveldsmat??:pimp Fleinsopp vel:cool: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Dette er en Opel Olympia. Banna bein gutta. Helt sikker i min sak. Eldar har ingen slik bil stående nå. Husker da Eldar illustrerte en vise bok for Øystein Sunde, Ved sangen "Kjekt og ha" hadde han tegnet en slik Opel Olympia uten v.f. skjerm, h. front lampe og front rute. osv. Ved siden av bilen sto det ett hus. På andre siden av huset sto det ca 6 helt like biler som manglet de nøyaktige samme delene. Så sto det ett skilt hvor det sto : "54 mod Opel Olympia selges.Noe eksta deler medfølger" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 http://www.vazelina.no/biler_eldar.php?bil=7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg