raggar-racing Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Hei Jeg lurte på om det er noen som vet om det er de samme pakningene og membran på R-Sport gasser`n og de vanlige svart kork gassern? Skal overhale den ene R-Sport gasser`n min nå og tenkte og bruke "overhalingsett" fra. biltema på den! Og hvilken olje skal jeg bruke på R-Sport gasser`n? Vanelig forgasserolje? Prata med en og han mente at det var 10W-40 som var det riktige og bruke på R-Sport gasser`n! Noen som vet? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 10w 40 står det i manualen... jeg brukte med fordel girkasseolje i min, det var bra greier. jo fetere olje, jo fetere blanding akkurat i det du gir på. Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 jeg brukte nylig biltema sitt overhalings sett på min trykk gasser. husk at d er samme som org gasser bare ombygd litt;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Vet at det er samma gasser`n bortsett i fra nål og sete og nålventil, men trodde kanskje at membranet var stivere og pakningene "forsterket" på R-Sport gasser`n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 hvorfor skulle d vert stivere membran? måtte jo vært fjæra som hadde vert stivere da vel... Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 verken fjæra eller membranen trenger å være stivere, du bruke tykkere olje. den fungerer som en demper Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Takker for svar folkens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg