Megamann89 Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Hva slaks olje merke er bra ? .Er Fuchs noe tess ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Agip! :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Mobil e best:win Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Jeg bruker Castrol og er meget fornøyd med det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Redline er bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Jeg foretrekker Castrol, den gir meg en god følelse. Egentlig skal ikke oljemerket ha noe å si, oljekvaliteten kan leses av på flaska. Se etter ACEA og API verdiene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Har kun hørt bra om Motul og vil gjerne bruke det selv også, men finner ikke forhandlere. Brukte det på motorsykkelen og var dritfornøyd. Bruker Castrol på bilen nå og den funker bra. Bare styr unna Shell, den skummer seg lett og blir fort dårlig, du skal ihvertfall ikke kjøre langt over 10 000km uten å bytte isåfall Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Biltema har motorolje som er brukanes Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeltring Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Biltema har motorolje som er brukanes Til å smøre dørhengsler med ja. På bilen bruker jeg Castrol. :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Biltema har motorolje som er brukanes Det måtte komme fra en Volvokar. Motul og Castrol har jeg støtt brukt. Begge er hurra. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 penzoil er best og shell sin er brukanes den au Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Jeg bruker bare Biltema, og har ikke noe negativt å si........ Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Det måtte komme fra en Volvokar. Hva er gale med Biltema motorolje da? Skjønner meg ikke på folk som bruker flere hundre kr ekstra på oljeskift bare for å få et velkjent merke. Olje er olje Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeltring Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Hva er gale med Biltema motorolje da? Skjønner meg ikke på folk som bruker flere hundre kr ekstra på oljeskift bare for å få et velkjent merke. Olje er olje For mennesker som kjører teknologi fra tidlig jernalder spiller sikkert ikke kvalitetsolje noen stor rolle. :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Kjører kun castrol her hvertfall. Bruker det på begge motorsyklene og bilene. Hvis man ikke kjører amerikansk motorsykkel da...var egen type for harley, og den var svindyr! Når det kommer til dyr ig billig olje, betaler jeg heller det det koster for en skikkelig olje, i stede for å ta "sjangsen" på et billigere alternativ. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg