_:OVeRHeAD:_ Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 som topic sier. det er 2 nipler på WG'en, en oppe og en nede på den ''kula'' med membran i som styrer ventilen. så hvordan skal disse kobles? det er på en 230fk motor takker for svar :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_power_ Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 ikke at jeg er noe pro.. men kan tenke meg at den nedeste skal på kompressor huse og den oppe vacum,, men som sakt jeg har alderi koblet slik Siter ford granada 2,8i. *solgt*,ford escort*solgt* volvo 240 90mod *solgt* volvo 740turbo*solgt* volvo 240tic lekebilen:)volvo91mod*skrot* Pajero90 kort 2,5tdi bruksbil tigger alu/syrefast/svartstål pm om det er no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_:OVeRHeAD:_ Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 å hvor kan jeg koble vacumen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 innsuget kanskje? ;) Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 kobler du trykk inn på begge,hvordan skal ventilen åpne da? Koble slange kun inn på den nedre nippelen,da åpner ventilen når den får trykk. På den øvre kan du montere en pnaumatisk lyddemper f.eks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Du skal kun kjøre med den nedre nippelen påkoblet, om ikke du skal kjøre med magnetventil (Elektrisk ladetrykks styring). Da brukes den øvre til å holde igjen ventilen til det ønskede trykket er oppnådd, og da åpner ventilen slik at trykket dirigeres vekk ifra øvre nippelen, og over til den nedre. Brukes oftest på nyere turbobiler, og på ettermarkeds datasprut. Vanskelig å forklare men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_:OVeRHeAD:_ Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 så da kobler jeg fra trykket på turboen til den nederste nippelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_:OVeRHeAD:_ Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 bare blende den på toppen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 bare blende den på toppen da? ja du kan jo prøve å sjå ka trykk du fæ vis du gjer de Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 ja du kan jo prøve å sjå ka trykk du fæ vis du gjer de hoho :) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.