Gå til innhold

hvordan koble opp ekstern WG

Ranger emnet


_:OVeRHeAD:_

Anbefalte innlegg

ikke at jeg er noe pro.. men kan tenke meg at den nedeste skal på kompressor huse og den oppe vacum,, men som sakt jeg har alderi koblet slik

ford granada 2,8i. *solgt*,ford escort*solgt*

volvo 240 90mod *solgt* volvo 740turbo*solgt*

volvo 240tic lekebilen:)volvo91mod*skrot*

Pajero90 kort 2,5tdi bruksbil

tigger alu/syrefast/svartstål pm om det er no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal kun kjøre med den nedre nippelen påkoblet, om ikke du skal kjøre med magnetventil (Elektrisk ladetrykks styring). Da brukes den øvre til å holde igjen ventilen til det ønskede trykket er oppnådd, og da åpner ventilen slik at trykket dirigeres vekk ifra øvre nippelen, og over til den nedre. Brukes oftest på nyere turbobiler, og på ettermarkeds datasprut. Vanskelig å forklare men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår