Gå til innhold

Umulig å få godkjent senkesett??

Ranger emnet


Aedron

Anbefalte innlegg

Forrige posten din.. Bestillte du time hos Synsam?

 

 

 

 

 

Så hva er forskjellen på karroseriet, bærende konstruksjon og resten av understellet på f,eks en Golf GT/GTI som er 20mm lavere enn f,eks CL/GL? Du trenger ikke svare, vet det bedre enn deg uansett;)

 

Men, nå kan du faktisk drite i å ødelegge denne tråden noe mer.

Lag deg en egen tråd du kan ape deg i..

 

hæ??

Hvor skrev jeg at dem burde bli spiker og er trafikkfarlige???

 

Dere nordlendinger er så jævla påståelige ass... stå på! Bedrevitere hele gjengen!

 

Hvis du vet forskjellen, da burde du egentlig ikke spørre? Og hvis du mener det ikke er no forskjell... ja da må du bli sittende i den hulen du bor i og tro at verden kun er en rundkjøring og fina bensinstasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og.. hvis dere gjøkhuer enda ikke har skjønt det så kommer løsningen her

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

JEG JOBBER IKKE PÅ BILTILSYNET!!

 

Jeeeeeesus... tror dere virkelig hvis jeg hadde vært ansatt i biltilsynet at jeg hadde sittet her og skrevet dette?? hahahaha

 

På tide å våkne opp og lukte på blomstene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ??

Hvor skrev jeg at dem burde bli spiker og er trafikkfarlige???

 

Bare bla lengre bak i tråden du..

 

Dere nordlendinger er så jævla påståelige ass... stå på! Bedrevitere hele gjengen!

 

Og hva har det at jeg er nordlenning med noe som helst?

Og du er definitivt den siste som burde påpeke geografisk etnisitet:rolleyes:

 

Bedreviter?

 

Ikke vær frekk, tro meg..

 

 

 

Hvis du vet forskjellen, da burde du egentlig ikke spørre? Og hvis du mener det ikke er no forskjell... ja da må du bli sittende i den hulen du bor i og tro at verden kun er en rundkjøring og fina bensinstasjon.

 

Jeg vet forskjellen ja, men saken er den at du sier at det er forskjell, da kan du være så vennlig å enten dementere eller skrive hva forskjellen er, ellers kan du pelle deg over i en annen tråd å trolle.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det gikk ikke så mye bedre på dette verkstedet heller. Selvom jeg justerte bilen opp 2cm før jeg hadde hjulkontroll på bilen, så var det ikke nok til å få alle verdiene innenfor. Noe som heter caster 20 er feil på høyre hjul. Og noe som heter Toe er feil på begge sider. Begge tinga gjelder foraksel. Skal prøve meg hos biltilsynet igjen, men får garantert ny mangellapp. Da blir jeg nødt til og prøve og heve bilen opp til noen lunde samme høyde som orginalt, og håpe at jeg da på hjulkontrollen har alle verdier innenfor. Men det er vel kanskje en maks høyde for hvor høyt man kan justere opp senkesettet???

- 00 Audi A4

- 86 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asim: Du snakker om at vi har problemer og ditten og datten. Hva faen har ikkje du når du sitter og legger ut om at du er kontrolør hos BT for når du ikkje er det en gang? Og jeg mener og huske at det var en her som hadde møtt på deg hos BT og du hadde skreket hann opp i trynet?

 

Og likte ikkje denn komentaren du gav meg. blir Jeg kalt inn til noen ekstra kontroll om ikkje så lenge så skall faen meg du få det surt. TRO DU MEG.

 

Aedron: Juster det opp i gjenn til ca Normal høyde og prøv i gjenn :) Ikkje gji deg :)

 

MVH:Alf Arne Hauso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det gikk ikke så mye bedre på dette verkstedet heller. Selvom jeg justerte bilen opp 2cm før jeg hadde hjulkontroll på bilen, så var det ikke nok til å få alle verdiene innenfor. Noe som heter caster 20 er feil på høyre hjul. Og noe som heter Toe er feil på begge sider. Begge tinga gjelder foraksel. Skal prøve meg hos biltilsynet igjen, men får garantert ny mangellapp. Da blir jeg nødt til og prøve og heve bilen opp til noen lunde samme høyde som orginalt, og håpe at jeg da på hjulkontrollen har alle verdier innenfor. Men det er vel kanskje en maks høyde for hvor høyt man kan justere opp senkesettet???

Hva er det for slags verksteder du bruker? At Caster 20 er feil, akselhelling for/bakover ved sving er kommer vel trolig fra at en annen vinkel er litt utenfor det ideelle, selv om den kan være innenfor toleransene.

 

MEN at Toe er feil? Toe er spissing og selv på en Golf er den justerbar foran.

Tok verkstedet bare kontroll, og ingen justering??

 

Kunne tenkt meg å sett hele skjemaet

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asim: Du snakker om at vi har problemer og ditten og datten. Hva faen har ikkje du når du sitter og legger ut om at du er kontrolør hos BT for når du ikkje er det en gang? Og jeg mener og huske at det var en her som hadde møtt på deg hos BT og du hadde skreket hann opp i trynet?

 

Og likte ikkje denn komentaren du gav meg. blir Jeg kalt inn til noen ekstra kontroll om ikkje så lenge så skall faen meg du få det surt. TRO DU MEG.

 

Aedron: Juster det opp i gjenn til ca Normal høyde og prøv i gjenn :) Ikkje gji deg :)

 

MVH:Alf Arne Hauso

Nå ler jeg enda mer..

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asim: Du snakker om at vi har problemer og ditten og datten. Hva faen har ikkje du når du sitter og legger ut om at du er kontrolør hos BT for når du ikkje er det en gang? Og jeg mener og huske at det var en her som hadde møtt på deg hos BT og du hadde skreket hann opp i trynet?

 

Og likte ikkje denn komentaren du gav meg. blir Jeg kalt inn til noen ekstra kontroll om ikkje så lenge så skall faen meg du få det surt. TRO DU MEG.

 

Aedron: Juster det opp i gjenn til ca Normal høyde og prøv i gjenn :) Ikkje gji deg :)

 

MVH:Alf Arne Hauso

 

hahahahaahahahaha... :D

 

Åhhh guuuud... dette må være morsomste innlegget jeg har lest på lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gi Asim en stor klem. søta :p

 

men til topic. du får kjøpt bolter i 2 forskjellige tjukkelser som dempern sitter i. derav får du juster camber skikkelig. bare gå på møller og si at du skal ha den tynneste. finnes i 18 og 19 mm hue.

 

Toe er ikke noe problem å få justert på disse bilene. så at du skal få et problem her forstår jeg ikke i hele tatt.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår