Gå til innhold

Umulig å få godkjent senkesett??

Ranger emnet


Aedron

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fy faen du er en dust asim, Hvorfor i hælvette skall du lage livet til folk som har noe mot biltilsynet til et hælvette?

Du har sikkert kjørt vrak av biler når du var så ung at du fikk deg noe og klarte og holde humøret oppe?

 

Blir biler så dårlig stand av senking at dem er en fare får veiene? Nei, det blir demm ikkje. Og og komme med sånne trusler er faen meg så tåpeligt at eg tviler på at du i det hele tatt jobber Hos BT. I så fall så skall eg Aldri besøke bt i ditt destrikt.

 

Mvh alf Arne Hauso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assims utsagn sier jo en hel del om hvilke mennesker??? vi har med og gjøre her.:assman

 

For det første unge mann, så må du lære deg å skrive navnet mitt riktig. Det staves med en S... Asim!

 

Jeg er et menneske med bena godt plantet på jorda, og tar jobben min veldig seriøst. Har DU problemer med reglene som myndighetene har satt så har DU et problem, ikke jeg.

 

Det er ganske tydelig at du lider av alvorlige mindreverdskomplekser.

 

Der tar du helt feil. Jeg storkoser meg når jeg kan utføre jobben min på den rette måten, og følge norges lover! Kanskje du burde prøve det selv en gang???

 

Skulle Asim her på forumet godkjent biler, hadde Norge vært et kjekkere land :titties:

 

Du din gale mann :) Du har mer rett enn du tror!!

Ja til et tryggere bilnorge!

 

synes det er bra at BT holder sikkerheten oppe på norke veier!!

 

så lenge ikke BT består av usaklige trangsynte idioter som kan f.eks avskilte la oss si en mazda 626 fra 1985 fordi de misslikte eieren, eller hadde noe personlig imot mazda.

 

kommer det en bmw med kappa-fjærer og sporvidda er øket/minsket så mye hjulene virkelig subber, er det forståelig at BT vil ha bilen unna norske veier.

som nevnt tidligere i tråden holder jeg meg enig i at hvis bilen er senket 1 mm for mye eller sporvidden er 5 mm for stor, gjør ikke dette bilen dirkte farlig.

 

Hvis assim eller hva han nå kalte seg for kan over-bevise meg om at golfen det er snakk om i dette tilfellet virkelig er farlig for norske veier skal han ha all respekt for det. men tviler på at han klarer og komme opp med noe forklaring.

 

Takk for et saklig innlegg i denne ellers så barnslige diskusjonen!

Jeg prøver så langt det er mulig å godkjenne biler som har alt det tekniske iorden :)

 

Ler så jeg griner jeg.. Er det virkelig så mye lettlurte folk her?;)

 

Konge Asim

Jeg er ikke konge... jeg er sheriff!! Do you feel lucky punk?? DO YA?? Say hello to my little friend...

 

hvis det var spøk, har han isåfall en humor med stor tørrhets-faktor :D

Dette er ingen spøk unge mann... dette er meget seriøst!

 

fy faen du er en dust asim, Hvorfor i hælvette skall du lage livet til folk som har noe mot biltilsynet til et hælvette?

Du har sikkert kjørt vrak av biler når du var så ung at du fikk deg noe og klarte og holde humøret oppe?

 

Blir biler så dårlig stand av senking at dem er en fare får veiene? Nei, det blir demm ikkje. Og og komme med sånne trusler er faen meg så tåpeligt at eg tviler på at du i det hele tatt jobber Hos BT. I så fall så skall eg Aldri besøke bt i ditt destrikt.

 

Mvh alf Arne Hauso

 

For det første så setter jeg veldig liten pris på at du kaller meg dust. Dette kan gi deg problemer så fort jeg finner ut hvem du er, og regnr på bilen din!

 

Jeg har kjørt mange "vrak" gjennom tidene, men alltid sørget for at de har vært i henhold til forskriftene! Jeg vil ikke kjøre rundt i et potensielt drapsverktøy!!

 

Bilens kjøreegenskaper blir forandret når man senker. Karosseriet og hjulopphenget er ikke laget for dette.

 

Jeg håper også for din del at du ikke besøker meg. For da blir det trøbbel. Da skal jeg gå igjennom bilen din med lupe og gjrøe livet surt for deg.

 

Asim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilens kjøreegenskaper blir forandret når man senker. Karosseriet og hjulopphenget er ikke laget for dette.

 

Så alle biler med orginalt sportsunderstell er trafikkfarlige og burde hugges til spiker?:op:

 

For det første så setter jeg veldig liten pris på at du kaller meg dust. Dette kan gi deg problemer så fort jeg finner ut hvem du er, og regnr på bilen din!

 

Jeg håper også for din del at du ikke besøker meg. For da blir det trøbbel. Da skal jeg gå igjennom bilen din med lupe og gjrøe livet surt for deg.

 

Asim

 

 

Hahahahahahahahaha:D

 

Hvis du hadde vært seriøs her regner jeg med at ville vært klar over at det hadde sett mindre bra ut hvis noen PrtScrn og sendte til VG/Dagbladet etc?:D

 

Jeg skal tro på deg i det øyeblikk du legger ut bilde av "arkivet" dere har på alle de farlige bilene her i landet;)

 

Men, som Fred-Stian sier..

Back to topic..

 

Aedron; har du fått sjekket med et annet verksted angående hjulvinklene?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skrivende stund er bilen inne på et annet verksted til firehjulskontroll/forstillingskontroll. Så får vi se hva dem har fått til i morgen. Som andre her har påpekt har tråden sporet en anelse av, men kom i hvertfall noen gode innspill i starten, hehe. Takk for det!

- 00 Audi A4

- 86 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle biler med orginalt sportsunderstell er trafikkfarlige og burde hugges til spiker?:op:

 

Jeg ser du lever i en egen fantasiverden! Hvor leser du at jeg har skrevet dette???? my god du trenger hjelp.

 

En bil som kommer fra fabrikk og har sportsunderstell er noe helt annet enn en blodsenka bil med høydejusterbart understell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skrivende stund er bilen inne på et annet verksted til firehjulskontroll/forstillingskontroll. Så får vi se hva dem har fått til i morgen. Som andre her har påpekt har tråden sporet en anelse av, men kom i hvertfall noen gode innspill i starten, hehe. Takk for det!

 

Du lurer nok deg selv med å tro at bilen din er ok, bare fordi at du får en utskrift som viser riktige tall.

Dette er rett og slett lureri!!

 

Det er fysikken på bilen som ikke takler en slik senking. Det kan alle som har golf fortelle deg.

 

Lykke til med bil som trekker til siden og sliter skjevt på dekkene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser du lever i en egen fantasiverden! Hvor leser du at jeg har skrevet dette???? my god du trenger hjelp.

 

Forrige posten din.. Bestillte du time hos Synsam?

 

 

 

En bil som kommer fra fabrikk og har sportsunderstell er noe helt annet enn en blodsenka bil med høydejusterbart understell.

 

Så hva er forskjellen på karroseriet, bærende konstruksjon og resten av understellet på f,eks en Golf GT/GTI som er 20mm lavere enn f,eks CL/GL? Du trenger ikke svare, vet det bedre enn deg uansett;)

 

Men, nå kan du faktisk drite i å ødelegge denne tråden noe mer.

Lag deg en egen tråd du kan ape deg i..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skrivende stund er bilen inne på et annet verksted til firehjulskontroll/forstillingskontroll. Så får vi se hva dem har fått til i morgen. Som andre her har påpekt har tråden sporet en anelse av, men kom i hvertfall noen gode innspill i starten, hehe. Takk for det!

 

Flott, legg ut hva dem finner ut da:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så setter jeg veldig liten pris på at du kaller meg dust. Dette kan gi deg problemer så fort jeg finner ut hvem du er, og regnr på bilen din!

 

Jeg har kjørt mange "vrak" gjennom tidene, men alltid sørget for at de har vært i henhold til forskriftene! Jeg vil ikke kjøre rundt i et potensielt drapsverktøy!!

 

Bilens kjøreegenskaper blir forandret når man senker. Karosseriet og hjulopphenget er ikke laget for dette.

 

Jeg håper også for din del at du ikke besøker meg. For da blir det trøbbel. Da skal jeg gå igjennom bilen din med lupe og gjrøe livet surt for deg.

 

 

Må bare få lagt inn ett ord i denne saken her. For det første Asim. Så vil ikke jeg akkurat påstå att du er noe seriøs mann i det hele tatt der du har det grelleste avatarbilde i historien......

Nok om det.. denne trusselen du slenger ut her som en sakkyndig mann fra bt er noe av det dummeste du gjør. Håper virkelig du prøver å gjøre noe med det som du truer med og att han som har fått komentaren tilbake tar en fin printscreen av denne siden.. Dette Kalles så pent i norge for personsforfølgelse..... :)

Asim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår