KimAndre Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Er ikke billig å kjøre bil nei... ihvertfall ikke når du går på skole og ikke har så bra inntekt som om du skulle ha jobba fast... Gleder med til jeg blir lærling så kan jeg begynnne med bilen min jeg og.. hvis ikke jeg kjøper meg en annen bil da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Helt sant det du sier... Får få deg en japansk du og vettu ;) Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 har du helt glemt at du skal oppdatere??? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Helt sant det du sier... Får få deg en japansk du og vettu ;) Ja faen.. har lyst på det.. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Siden som var ødelagt av rust og en bulk.. Begynner å hjelpe nå! Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 *Drømme* Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 hahhaa.. den var vel ikke seriøs den siste der? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 fin bil.. godt at du har tenkt å holde den nokså clean ;) er ikke mange som er hele og pene igjen nå.. stå på ;) Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Jo, den siste der er faktisk seriøs.. Tror det kan bli fett, selv om det er kopi av en RX2. Herr_kjær: Takk takk :) Er ikke fan av så mye plast og dill... Original er som regel det peneste! Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Likte lakkjobben du vil ha jeg, men vurdert det i matte farger? matt sort\hvit kan bli stiligt! =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Mye slitern i svelget siden du klager så på forbruket?=P Eller har du ikke fått no grei måling på det? Uansett en feit bil som fortjener stell;) Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Har ikke tatt noen måling, men syns jeg står og fyller hver eneste dag :P Kult at noen syns det er en artig bil!! Går litt treigt framover her, men er ikke lett å få dette til å gå rundt når man er student. Blir nok litt bedre til neste år, da jeg er lærling. Men har planer om å lakkere den hvertfall før vinteren er her... Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hehe, du har ikke en flatsugd tanke da? Evt, mye tar den på tanken? Jeg tar liv av meg om jeg må fylle hver dag år jeg får bilen i drift, Omegan tar 70 liter 98 og det er ikke billig nei:S Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hehe, skulle nesten tro det... Er 63 liter med 98 :yak: Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Var ute en tur og la litt striper da den plutselig begynte å fuske og ikke ville gå på tomgang. Titta i motorrommet, og så at pakningen til ene block-off-plata var blåst i fillebiter! Den bare hang på utsiden... Så prøvde å tette det med litt pakningsmasse, men det var tydeligvis ikke så veldig suksess! Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg