Gå til innhold

Jarbra: Mazda RX7 - Haltech mottatt!

Ranger emnet


Jarbra

Anbefalte innlegg

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei dæven, er det ikke sjølvæste Jøda? Blir motor etterhvert, når jeg har midler og gidd til å skaffe meg datasprut... Men hovedprioriteten blir å få den til å gå skikkelig med det som er...

 

Hørte Kari ikke var helt fornøyd med lakkservicen din? Hehe, blir jo rent skeptisk jeg... Så du photoshoppen med den grønne fargen jeg pratet om?

 

alacocaina

1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo-r-sport: Går du på Borg? Vet ikke om det er farlig, jeg.. Får pusse ferdig og sprute over med litt grunning i mårra.

 

Hehe, ja, har blitt endel kjøring! Kjørt opp 5 tanker siden torsdag... Satan, som den bruker suppe. :rolleyes: :rolleyes:

 

Hoisann... Trodde du bare drev å spøtta rundt jeg nå...

Personlig så syns jeg ikke noe om å kjøre rundt med bar sparkel eller grunning da jeg har blitt fortalt av div lakkerere osv at det ikke er tett og kan trekke til seg vann. Ikke noe særlig.

Ja går på borg i klassen til kim. Kjører blå turbocontainer.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kari sin ble bare slafs! skulle prøve enkomponent sprøytesparkel.. super bra hilsen selger.. men fant jo fort ut at ikke den var brukenes.. herda ikke på tre timer selv om det var 25 grader i verkstedet:) møkka produkt.. enkomponent er å blir ikke brukenes.. ferdig med det.. derfor måtte jeg bare få på no lakk.. får bilen kunne ikke stå over natten:P hehe

 

grønne ja.. men hvorfor ikke bare beholde den rød... tror det blir sprekt å jeg:)ikke enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoisann... Trodde du bare drev å spøtta rundt jeg nå...

Personlig så syns jeg ikke noe om å kjøre rundt med bar sparkel eller grunning da jeg har blitt fortalt av div lakkerere osv at det ikke er tett og kan trekke til seg vann. Ikke noe særlig.

Ja går på borg i klassen til kim. Kjører blå turbocontainer.

 

Å, bilen din er fet! Skikkelig gromt utseende hvertfall - har ikke sett den i aksjon ;) Har grunna over sparkelen nå :)

 

Jøda: Hm, jeg får stole på deg da.. Du veit du får bank hvis det ser jævlig ut! Har ikke veldig lyst på rød, nei, "alle" er det!

1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å kjøpe en som er litt sleten da... Så kan en bare bygge den og få den som en vill. Jeg skal ta en liten oppserveringsrunde under huven på den mazda'n din en dag vet jeg. Syns wankel er tøft, har ei boble stående se (hmmm, wankel?).

Skulle ikke ha senka ho litt a?

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår