opelatle Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Jeg har et panser som jeg skal sandblåse. Skal tinne noen skader etterpå. Skal jeg lakke alt med syregrunning etterpå, på med fuller og sparkle det siste til slutt eller...:wonder: Står sikkert noe om dette her fra før, men finner ikke noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelatle Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Går det å lakke med syregrunning over tinn? Noen som kan svare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilk Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Hvorfor syregrunning? Sandblås, sparkle og legg fyller over dette etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelatle Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Er det ikke en fordel å syregrunne bart stål da? Skal ikke sparkle hele panseret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB1902.316v Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 ha på syregrunning på bart stål, før du sparkla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 ha på syregrunning på bart stål, før du sparkla. Da må en gså huske å ha på fyller eller en annen grunning som er godkjent for å sparkles på mellom syregrunningen og sparkelet Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelatle Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Hva med der jeg tinner. Henger syregrunninga på tinnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB1902.316v Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Da må en gså huske å ha på fyller eller en annen grunning som er godkjent for å sparkles på mellom syregrunningen og sparkelet kan sparkle rett på syregrunninga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 kan sparkle rett på syregrunninga! Hmm hvilket merke syregrunning bruker du da? ingen av produsentene av dei lakkmerkene jeg har brukt anbefaler å sparkle på syregrunningen Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Husk at tinn og flussmiddel hefter best på helt glatt overflate. Hvis du sandblåser bør du slipe med en finkornet flapdisc etterpå der du skal tinne, slik at det blir helt blankt. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelatle Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Takk for tipset Hot Rod. Har lurt litt på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg