truhaa Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Hadde søstern et tur på besøk, og mens hun satt og skravlet med min konepone grep jeg vaskebøtta og mitten for å gi den en liten quick shine ute i gården, planen var vel egentlig bare en kjapp vask, men klarte ikke å dy meg etter vask, så jeg la på et lag med Meguiars MG#16 voks. Bilen er så og si ny så lakken har ikke fått noe store skavanker enda så det var bare å kjøre på med voks. Hadde nok trengt en runde med Clay, men det var det ikke tid til da jeg etterhvert syntes det er greit å polere etter at jeg har clayet bilen, og jeg ville ikke ha rekt begge deler. Så vask var: GritGuard bøtte FoamGun med DP såpe DuraGloss 901 shampo Ull mitt vaske hanske P21s wheel cleaner på felger Prickbort på nedre del av karroseriet Guzzler til å tørke med Polering var: meguiars MG#16 Polishing pal med blå pade Cobra Microfiber til å fjerne Ellers: DuraGloss 271 m/pad på plast ArmorAll på dekk og i hjulbrønn av med MF pad NXT gen glass cleaner Cobra Glass towel Bare etter bilder, da jeg som sagt ikke hadde tanker om noe polering. Liten stripe med voks bare for syns skyld, eh he Ikke helt store jobben, men den ble bra blank med bare MG16 på seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Kunne bare ikke dy deg, hehe.. Men den ble bare _griseblank_ da! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Alltid like interessant å lese om dine prosjekter :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Dette høres ut som et bra tilbud. Komme på besøk å bli underholdt av kona di, mens du vasker og vokser bilen. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Dette høres ut som et bra tilbud. Komme på besøk å bli underholdt av kona di, mens du vasker og vokser bilen. :D He he, tja eller underholdt av meg (sang og dans) mens kona vasket bilen din..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg