-TORE- Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 16 lapper ja. Sant d ja, må jo brukes litt.. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Er nå litt som sjer med min 242. Har havarert turbo derfor litt update. Turbo ute av bilen, ny t 16 er kjøpt inn Den havarerte turboen. Ikke mye å ta vare på. Ser jo på parkeringsplassen at det er noe som skurrer. Her sto bilen på tomgang i 3 min Blir kos å få den på veien igjen. Blir også kjøpt inn 531 topp med a kam. Satser på dette 300 "kittet" Grenrøret var helt sprekkfritt Langtidsplaner: Det skal også bestilles truetrack til bilen neste måned. Kommer med bilder. Blir bare noen svarte stålfelg mot vinteren. Har lyst til å kjøpe ett billig sett eiker felger å lakkere blanksvart. Noen som kan photoshop modde? Har heller ikke fått tak i en god 531 topp med a kam til en god pris. Bare ta kontak dersom du har ligende. Komenter gjerne =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Legger ut noen bilder av min andre volvo 242 82 mod. Denne bilen er nå under full restaurering. Utseende på denne bilen skal bli en del mer anonymt i forhold til min andre. Har ikke bestemt meg på hvilken motor som skal inn i denne. Kanskje den som får 16 v turbo motoren når den er ferdig. Men er å muligheter V8 (lyden) Dette er bilder før restaureringen: Litt alternativ løftebokk Litt under restaureringen: Gjensveising av lykteviskere Lakkering av blått interiør, blei et bra resultat Komenter gjerne =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Tøff bil :) hva slags takluke som har blitt brukt på den oransje? 3 stk 242 legge du ut bilde av den siste med?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Takk skal du ha. Den orange er det vel en nyere model 240 luke på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Luka er vel ifra en gammel 5serie bmw. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Ja var egentlig det jeg trudde men var ikke helt sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Den orginale plast røret til lmm tåler den no særlig trykk? Skal flytte den på trykk sida, må vel da lage noe hjem mekk? bilder? Jeg har kjøpt meg turbo xs dual som ikke er resirkulasjon på, denne er fra kl racing. Noen som har prøvd denne på b230 ft/fk? bra lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Bruker du org. feste på kjølevæsketanken din? I tilfelle ikke, kan du legge ut et bilde som viser hvordan den sitter montert? Eller du kan jo helst bare legge ut et bilde uansett om dn er org. elr ei =P Hvis du hadde orket dette så hadde det vært kjekt ;D T-G Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Legger her ut bilder av den første 242´en jeg hadde, det er en 1977 mod. Bilden solgte jeg for en tid tilbake og planene er å kjøpe den tilbake etter at de to andre prosjektene er ferdige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Takk skal du ha. Den orange er det vel en nyere model 240 luke på. Maxis brukte takluken fra Volvo 960 delebilen sin, mener jeg å huske;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Rå bil det der... Hvordan er det med ettermontering av takluke? Må det gjøres av godkjent verksted/sveiser ellernoe? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Rå bil det der... Hvordan er det med ettermontering av takluke? Må det gjøres av godkjent verksted/sveiser ellernoe? Er det ikke bare å kappe ut og sveise i da? Hør med Maxis, han har vel gjort det på en del biler oppigjennom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Nå skjer det ting med den orange 242 min. Har fått en ny 16 t turbo i posten og nå har monteringen startet. Litt porting av manifoilden må til med ny turboen. Demontering for å få snudd trykkhuset rett veien. Starten på braket til wastegaten. Nesten ferdig med braketen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Nå skjer det ting med den orange 242 min. Har fått en ny 16 t turbo i posten og nå har monteringen startet. Litt porting av manifoilden må til med ny turboen. Demontering for å få snudd trykkhuset rett veien. Starten på braket til wastegaten. Nesten ferdig med braketen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg