reyes Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Høyre bak dør er ikke lenger mulig å få opp. En dag lukket jeg bak døren helt vanlig og noen timer senere skulle jeg åpne bak døren å da ville ikke døren åpnes. Men den ville åpnes fra innsiden. Jeg trodde det var barnelåsen som hadde vridd seg og vridde på den. Nå kan døren verken åpnes fra utsiden eller innsiden. Hva skal jeg gjøre? Koster det mye på verktsted? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GizmoRonimo Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Hvis du kjenner noen i politiet eller NAF/Falken osv, så kan de KANSKJE få dirket opp døren for deg, sånn at du kan rive av trekket og sjekke hva som er galt.. Tipper det er noe knekt plastikk..:thumb Siter '97 Omega B 2.0i '93 Vectra A 1.8i '89 Vectra A 2.0i Jeg bare sier som Ludvig: "Gud velsigne vår herre..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 sentrallåsen din er mest sannsynlig gått i lås da den ikke får kontakt med styrestrømen som åpner og lukker sentrallås motoren.. dette kan skje etter en techtylering eller annet (hadde dette på min og tok da av og gjorde rein kontaktene til sentrallåsen.. du kan prøve å låse den helt (med dobbelsikkringen og låse bilen opp igjen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald56 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Sitter et lengdejusterbart stag mellom utvendig hådtak og låsekassa. Det har en tendens til å dette ut av sporet sitt når det blir slakt med årene. Og har du da på barnesikringen, så sitter du der.. :) Løsningen er å vippe opp gummilista i nedkant av vinduet, bruke en stiv ståltråd (eks. en utrettet kleshenger). Hvis du tenker deg bakkant av håndtaket, stikk ståltråden ned og prøv og dytte ned den dingsen som det staget egentlig skal trykke ned. Kan ha flaks og klare det på 2-3 forsøk. Andre ganger kan det ta litt lenger tid.. :) Husk: dytte ned. Siter Opel Combo B 1,8 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg