113deluxe Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 [ironi]Ah, jeg er så glad for at Bilforumet har så mange flotte medlemmer som bare må slenge mest mulig dritt til alle som gjør noe feil/dumt...[/ironi] Er det ikke herlig ;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 nei så hold kjeft da, ikke få det til å virke som om jeg tror jeg er stian hafsengen, for det tror jeg ikke.. Og mennesker gjør feil, det var meg denne gangen. Så hva du mener om meg og det som skjedde bryr meg midt oppi den plassen hvor sola sjelden skinner.. Tenk om alle var som deg a... DA HADDE VERDEN VÆRT KJEDELIG DA... Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Er det ikke herlig ;) Jo, jeg må si at jeg virkelig har lagt min elsk på det. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Deeluxe: Du bare måtte? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Deeluxe: Du bare måtte? hehe Sier bare det alle tenker ;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Gutten sier selv at det var dumt, og det er vi nok alle enige i. Men jeg er nok helt sikker på at han aldri prøver på det der igjen.. Og nå VET han hvordan det kan gå, slik at han tenker nok på det neste gang han skal prøve bilen. Denne gangen var det bare matrielle skader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Sier bare det alle tenker ;)Snakk for deg selv du, du vet ikke hva andre tenker, og takk for det Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Snakk for deg selv du, du vet ikke hva andre tenker, og takk for det Du kjører jo tydeligvis Ford så er neimen ikke godt å si hva du tenker. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Andre folk kjører kanskje med litt mer vett i hodet. Hvis man har kjørt noen år så vet man at man ikke kan kjøre ut av f.eks festningstunnellen i 200.Null sympati fra meg. Får håpe han har lært og ikke gjør noe slikt igjen. ingen har bedt om din sympati heller. Gutten har fortalt hva som har skjedd, ikke bedt om at du skal koseprate og si stakkar. Sier bare det alle tenker ;) Godt å høre at du tenker for alle. Men la meg gi deg et tips og gjør som stort sett alle andre; Hold dritten din for deg selv... Finn deg heller noe dødt å plag. en stein eller en innsjø. :iconsm Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 ingen har bedt om din sympati heller. Gutten har fortalt hva som har skjedd, ikke bedt om at du skal koseprate og si stakkar. Godt å høre at du tenker for alle. Men la meg gi deg et tips og gjør som stort sett alle andre; Hold dritten din for deg selv... Finn deg heller noe dødt å plag. en stein eller en innsjø. :iconsm Bu Fucking HU Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Bu Fucking HU imponerende, snart passert 30år, og oppførsel som EI på 14..:thumb anyway, nok OT! Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Gjør som meg da gutta, le av "mannen" Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 SÅ tilbake til topic, ellers blir det opprydning! :iconsm Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 vi prater da om det stakkars vraket mitt:D On topic: Polerte høyre forskjerm i dag, ble veldig bra. Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Nei dette skal være org.. jeg eller forrige eier har ikke gjort noe. Matros72: Fjerner listene fordi jeg er 18 år gammel og ikke 58;) WORD! :) tre skal enten vær i ogen elle i skogen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg