Aliennn Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hei! Er så mange andre rare tråder i forumet, at jeg prøver denne.. :) Hvis dere hadde fått tilbud om å jobbe hos en kjent bilstereobedrift som montør, hadde dere slått til da? Eller syns dere hobby skal være hobby?? Kristian Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hadde jeg fått et slikt tilbud, og lønna var bra, så hadde jeg slått til, men er det snakk om blåkors lønn, så hadde jeg driti i det! Men det er jo opp til deg da :) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hehe.. Ja,nå har det seg sånn, at jeg kan vel strengt tatt ikke klage på det som er innkommende for tiden, og vil nok gå noe ned i lønn.. Men har jo vært en drøm i mitt tilfelle, i mange år da.. :) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Har du det bra på jobben du er i nå, så hadde jeg aldri i livet gått til lavere lønn.. uansett.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Ok.. :) Tenkte å søke om en mnd permisjon eller noe da, bare for å få prøve det.. :) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powersound Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 du får bare teste litt... ta det en måned på prøve... liker du det så blir du... ellers så har du noe og falle tilbake på.. Siter CDT, Celestra, Phoenix Gold, Climax, Whitehooker, Newsound POWERSOUND.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Om du har lyst, og kan ha noe å falle tilbake på i tilfelle det ikke går sier jeg bare GO FOR IT! :oohh Hva har man å tape? Bare ha i bakhodet at det nok vil være en hovedvekt av "kjipe" jobber, montering av alarmer, billige spillere, feilsøking, osv. Hold oss oppdatert om hvordan det går da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hehe.. Ja, klar over at det blir mye hodekløing, og feilsøking.. :) Men er elektriker fra før, og det er jo litt greit å få litt erfaring på bilelektro også da! :) Pluss at jeg kanskje ser for meg at mitt neste bilstereosystem kanskje tar et par skritt opp i prisklasser.. ;) hehe.. Joda, skal si fra hvordan det utvikler seg! Kristian :) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
disturbd Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 håper du tar sjansen på å følge "drømmen".. hadde gjerne gått ned et hakk i lønnstrinn for å jobbe med det jeg liker best:D Siter 95 vulva 855 2,5 med nok utstyr;) Stereo: mac audio kompsett framme og bake pioneer deh p7000ub, focal bomba 27v1 mercedes 124 230e turbo(BENSIN!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Hehe.. Joda, blir vel så jeg tar en prøvejobbing.. Men har tenkt litt på det, og det blir vel ikke så mye med jobben som har med hobbyen min å gjøre. :) Blir vel egentlig mest bytte av spillere, montering av defa varmer og alarm, pluss en del feilsøking. Men det gir meg jo muligheten til å skaffe meg my erfaring fra noen som har peiling, og ikke minst muligheten til rimeligere produkter. Så... Man får se om det er verdt det.. ;) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 om det ikke er snakk om mye lønnsnedgang hade jeg gått for det :) Bilradiospes i kr.sand søkte etter folk,så eg heiv inn en søknad for morro,men var allerede besatt :) Kansje like greit å ikke drive på heltid ig fritid, heller hjelpe kjentfolk osv når de trenger det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Joda,du har da et poeng der.. :) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg