VW G3 TDK Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Skulle skifte glødeplugger på min golf 3 turbodiesel da den ene satt noe så inni satan. Når æ da dro til knakk æ pluggen helt oppe med mutteren og nå går den bare rundt uten at noe skjer. Noen tips? Med vennligst hilsen kim Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 klarer du og skru på den? vil den ikke komme ut? Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 kan skru på den ja, men skrur bare øverste del liksom. Tror glødepluggen er hul og at det går en slags pinne inni den. Om jeg ikke tar helt feil. Så skjønner ikke hvordan jeg skal få den ut:( Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 glødepluggen har gjengene helt øverst i hullet, men den stikker ca 2-3 cm ned etter gjengene tar slutt Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 jepp vet dette. men ser ut som den er hul inni, og at det går en slags pinne fra øverst på pluggen til nederst.. første jeg tenkte på var å borre den ut, men er redd for å kutte den helt fordi jeg er redd for at den pinnen som går gjennom pluggen blir holdt fast øverst i pluggen. Så at den kan dette ned i motoren om jeg kutter den.. skjønner? Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 ingen som har vært borti dette før? Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 ingen som har vært borti dette før? jo det greieste er å bare la den være der den er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 ta av toppen og borr ut så mye du kan også gjenge opp med samma gjenger som er der så du får bort resten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Er verktøy på markedet for å få opp knekte glødeplugger uten å ta av toppen. Ta å ring rundt til forsjellige verksted og hør om dem har. De fleste store Mercedes verksted har dette, da knekte glødeplugger er daglig kost for dem, men om det passer for din motor vet jeg ikke. edit: så dette var en gammel tråd, men shit au.. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 har du hørt med vw om de har noen tips? de har sikkert vært borti dette problemet selv. Eller har det ordna seg kanskje? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg