Atlinho Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Dersom turbo er veldig viktig for deg, er det nok endel lettere for deg å finne avant med turbo, enn sedan med turbo, til den prisen du snakker om. Skal du ha turbo stiger som regel prisen en god. Regner med at du skulle fått god konkurranse fra andre dersom det hadde kommet en nesten strøken sedan til 60lapper med turbo og klima på finn eller autodb. Men det er klart, du kan jo være veldig heldig:) Lykke til med leitingen:) Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 mja, jeg kjøpte avant, ikke fordi jeg trenger plassen, men fordi jeg synes den er finere:) men smak og behag. kanskje jeg tar bort antenna Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 men fordi jeg synes den er finere:) men smak og behag. Så sant, så sant :) Jeg har sånn sperre når det gjelder stasjonsvogner, klarer ikke helt det der :P Edit: Menne nok surr fra min side. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Det er noe jeg digger med sedanen at antenna ligger i bakruten:) Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Det er noe jeg digger med sedanen at antenna ligger i bakruten:) Ligger vel egentlig i venstre C-stolpe. Hvis jeg ikke tar heeelt feil da... Edit: Antenne forsterkern ligger i C-stolpa, sånn var det :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 For min del spiller det igjen veldig liten rolle om det er sedan eller avant. Syns avant kan bli like fin som sedan! og ja, turbo er for å si det sånn MYE av grunnen til at jeg vil ha en a4. Jeg tenker at når jeg kjøper en A4 så har jeg en bil som varer og i tillegg har turbo som er kos å ha. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Jeg tenker at når jeg kjøper en A4 så har jeg en bil som varer og i tillegg har turbo som er kos å ha. :P Kommer nok ikke til å angre :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_ Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Skal dra å prøve en i byen her til uken. Vi får se hva jeg syns om den. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 om den har en annonse på nett så vis oss hva du har på gang , så kan vi komme med innspill! :) Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pilker Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Men har sett en og annen 2,6 V6 til salgs.. Hvordan er egentlig kjøreegenskapene på de, og hvordan er det med videre trimmuligheter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg