Gå til innhold

Hvordan ta av setetrekk?

Ranger emnet


ToyotaStarlet

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, skal du dra med deg setene bort dit? Jaja :P

Sånn kan det også gjøres xD

 

Skal nok bare ta med trekkene, og få sydd noen nye al3x, trenger ikke gjøre alt så tungvint, hehe=P

 

Edit: Må bare finne ut hva de "ringene" heter eller hvor jeg får tak i dem, de som fester trekket i bøylene som f.eks. baksete trekket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, AHA!! :P Var jo det jeg sa da! :D hehe

 

Ta med et sett til meg å a, med sort og gul (i midten) alacantara :)

 

Hehe, du sa det ja? hehehe=P

 

Jeg blir kjempe glad hvis de har den brune fargen der jeg og du snakker om alacantara i tillegg? :P

 

Men kan jo godt høre med de der, om de har sånne saker der så kan jeg nok drasse med meg et, fordi tenkte å få sydd 2 par selv=P, pleier egentlig å gå mest i beige skinn der, hver eneste bil blir trekt om i beige skinn, hehe

 

Hvilken farge syns du jeg burde få trekt om i da?... Samme som interiør fargen, eller noe annet? Skal trekke om dørtrekkene og hattehylla også, forhåpentligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du sa det ja? hehehe=P

Hehe, hysj nå :P

 

Jeg blir kjempe glad hvis de har den brune fargen der jeg og du snakker om alacantara i tillegg? :P

Hehe, kanskje ikke såå stort utvalg der borte nei.

 

Men kan jo godt høre med de der, om de har sånne saker der så kan jeg nok drasse med meg et, fordi tenkte å få sydd 2 par selv=P, pleier egentlig å gå mest i beige skinn der, hver eneste bil blir trekt om i beige skinn, hehe

Hadde ikke gjort noe om du fikk med et sett hvis de har de fargene og stoffet akkurat :)

 

Hvilken farge syns du jeg burde få trekt om i da?... Samme som interiør fargen, eller noe annet? Skal trekke om dørtrekkene og hattehylla også, forhåpentligvis...

Tja, vanskelig å si egentlig. Jeg synes interiør og eksteriør farger burde matche. Men det er jo litt opp til hver enkelt da.

 

Edit: Ellers slår aldri svart skinn feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vanskelig å si egentlig. Jeg synes interiør og eksteriør farger burde matche. Men det er jo litt opp til hver enkelt da.

 

Jeg skal hellakkere bilen, når jeg får lappen, i sort blank uansett, men så klart det kommer jo til å passe greit med den brune fargen, men tenkte om noen hadde en idè til en farge som hadde slått kontraster, hvis du skjønner hva jeg mener =P

 

Og svart skinn er så oppbrukt egentlig =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, skjønner. Farger er alltid vanskelig, uansett hva det gjelder =/

 

Brunfargen er jo ikke akkurat stygg nei. Men hvis du vil ha konstraster så kan du gå for hvitt interiør da :D hehe

 

Det er 5 måneder til jeg har lappen, og allerede da kommer interiøret til å være grått/svart:P

Pluss at hvitt kanskje ikke kommer til å passe med den brune fargen på alle plast detaljene...

 

Men uansett, til 400,- kr, om de hadde revna opp etter 1 år så hadde ikke det skadet meg egentlig, da er det bare å prøve ny farge :P

 

Nå skal jeg legge meg, så diskuterer vi enda mer etterpå idag:P Du får også sove du, du som bor langt oppe i kroken der, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, og det kom fra gutten som bor i Rælingen av alle steder :D

 

Men jeg kom på noe, siden du skal ha bilen sort, så kunne du gått for blodrødt interiør! Ser ganske fett ut.

 

Rælingen er som Romerikes Holmenkollen, utsikt over hele byen (Lillestrøm) samtidig langt nok unna av alt bråket, hehehe :P

 

Ja det var et godt forslag.... Det kommer til å ganske bra inn med det brune dashboardet også tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags filter bruker du?... Og var det den som lagde den ekstreme og brutale lyden? :O

 

Har du orginal eksos?

 

Bruker Green kon-filter. Er kun der lyden kommer fra :D Har orginal eksos enn så lenge ja.

 

Blir grom lyd med åpent filter på sugemotor, er ikke i nærheten så mye lyd på en turbomotor med samme filter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår