Gå til innhold

Pris på frakt

Ranger emnet


JONHE

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har fulgt med på dette forumet en stund, og takker for mye god informasjon fra de som faktisk vet hva de snakker om :)

 

Jeg har kommet frem til at jeg skulle prøve meg på en bestilling fra AutoGeek. Har masse produkter på lur i garasjen, men bestillte Meguiars Water Magnet, og Meguiars SCRATCH X for å teste disse produktene, samt for å sjekke hvordan AG fungerte før en eventuell større bestilling. Dette kommer da på 18USD, noe som jo er latterlig billig. Men da frakten ble regnet ut, så ser jeg at denne er beregnet til 42USD, så tilsammen kommer pakken på 60USD, altå ca 375kr. Da er dette plutselig ikke så billig lengre.. Dette er da beregnet pris med FedEx.

 

Er det slik at det er en minimumspris AG tar for pakking og frakt uansett? Isåfall lønner det seg vel bare å bestille stort med en gang, eller stiger fraktprisen like fort med antall produkter? Min pakke er verken stor eller tung, så synes frakten er drøy når den kommer på over det dobbelte av pakkens verdi. Skjønner at det er langt å sende produktene, men likevel..

 

Er kjedelig å bestille en masse billige produkter, og så betale en blodpris på frakt.. Er kjekkere å kunne holde seg under 200kr grensen så lenge det ikke er masse en må ha, og dermed slippe både fortollingsgebyr og mva. ;)

 

Jeg har bestillt masse bildeler fra England, og derfra er fraktenkostnadene betydelig lavere, men de stiger fort når det er tunge pakker som skal sendes.

 

Men altså, er det dyrt med frakt fra AG?

 

Håper dere som har bestillt endel produkter kan svare. :)

Mazda Miata 1.6 90mod

X Nissan Primera 91mod 2.0dLX

X Toyota Camry 88mod 1.8xl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår