Stratten Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Hei har en 97 audi a4 1.8t, men opplever enn del risting spesielt på rattet, fra ca. 140 km/t og oppover til ca. 160 km/t når det begyner å gi seg litt igjen... Noen her som kan ha noen tips om hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Jeg hadde slikt på min A4 nå nettop. Da var det det ene vektloddet på ene felgen som hadde falt av. Ville nok prøvd å balansert felgene på ny om jeg var deg. Har du justerbart understell eller ikke? Hvis du har det, kan det være at mellom de to demperene fremme, at det er forskjellig høyde på de.. bare mm kan gjøre forskjell. Kan også være hjullager. Men da får du lyd i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 gåent hjullager hører du! ta en avbalansering på felgene dine. selvom de evt er helt nye, så setter dekkene seg etter bruk, og krever en ny ombalansering Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratten Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Har ikkje justerbart understell nei, å hører ingen ulyd, så er nok ikkje hjullageret heller... En slik avbalansering kan tas på vanlige bilverksted? Peiling på pris? Kjøpte bilen for ikke så lenge siden, å han som hadde den fikk en rift i dekket, så han kjøpte et nytt som ikke var helt likt, men var så likt att det var lovlig å alt... Kan de ha noe med de å gjøre kansje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Har nok ikke noe med hva slags dekk du har. er nok felgen din som har fått seg en real trøkk en eller annen gang og trenger avbalansering! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 vekter som detter av er vanlig her :D min er sånn å :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Du kan jo og vurdere en forhjulstilling.. Jeg hadde akuratt samme problemet på volvoen min, da mellom 90 km/t - 110 km/t.. Da var det rett og slett ene dekket som var ødelagt.. Rullemotstanden var forskjellig.. Så kjøp bra dekk folkens, ikke billig dritt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Er ikke noe særlig å bare kjøpe ett nytt dekk nei.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg