Snitchie Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Da er jeg endelig ferdig med interiør looken (mangler bare ny girkulemansjett, så kommer den nye kula på plass) Men var jo selvfølgelig uheldig når jeg skulle montere askebegeret inn igjen. Klarte å lage en "ripe" i lakken. Og er tom for lakk , så må fikse dette en annen gang. Men her er bildene. Før Etter Dørene (de bak er like som foran) Prossesen (de lange listene er til skiltene , fjernet reklamen fra Toyota Forhandleren jeg handlet bilen hos.) Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 det ble noe bedre nå ja. gjort det samme selv men har igjen og bytte gir kule jeg også,skal vel ha en vanlig sort skinn jeg som matche rattet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 dette bil meget fint!! bytta selv idag.. men girkula fikk jeg ikke til å passe. hullet stanga skal oppi er alt for lite, fordi det sitter en svart klump på stanga.. noen som har/har hatt samme prob? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 har ikke kommet til spaken enda. Har ny kule liggende, men er usikker på om jeg kan bruke den originale mansjetten.. (trekket) kan jeg bruke originale bytter jeg med engang Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Bilen solgt nu, ble desverre ikke noe mer på den. Penger og tid som ikke strakk til. Fikk 59k for den ved innbytte. Og blir eier av en Mitsubishi Outlander 2004.. Familie man her. Så semi mini prosjekt kommer på den.. lol ( er vel bare Anlegg og Felger som er planlagt ) Trist å si farvel til Boraen , så måtte lese gjennom gammel tråd, og si farvel til den :) Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg