Gå til innhold

Bora 2000 TDi 1,9

Ranger emnet


Snitchie

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja skal gjøre det.

 

Men en glad nyhet i hvertfall i dag. Fikk Emblem fri grill i dag. montert og alt. Lot den være sort matt som den kom i, og ble bra.. :D Men fikk med på kjøpet noen RSI alu pedaler. Og etter 1 times styr med å prøve å montere disse måtte jeg kaste inn handklet. skruene som fulgte med var rett og slett for korte. Så skru handlings i morgen..

 

Fulgte også med panser forlenger til grillen. Men må få lakert denne i samme farge som bilen.

 

Kommer med bilder, så snart det er sol til det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PAnserforlengeren er i plast ja.. Må nok lime på, sparkle og lakke... sukk koster mye penger for små ting å lakkes.. tenkte å ta undersidene foran og bak i samme slengen.. Skjønner ikke hvorfor de lar den komme originalt med sort helt nederst.. bilen ser jo automatisk ut som den er høyere over bakken en den egentlig er pga dette..

 

men som sagt her nede i sør regner det hver dag i det siste. Så bilder kommer så snart det er opphold/sol ute.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snitchie: Spørs om det holder lenge om du skal lime, og sparkle den.. Kommer nok til å sprekke da.. :S

Åssen panserforlenger er det? Det er ikke kun for å fylle igjen halvmånen, men sånn stor en?

[o]2005-mod. VW Golf V

[x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta

[x]1999-mod. VW Golf IV

[x]1999-mod. Honda Civic HB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en bitte liten plastik bit til å dekke halvmånen.. Noen tips? lakker jeg den i samme farge som bilen og limer den på, ser du ett lite hakk der den er festet. Derfor bør det vel sparkles litt slik at det blir en jevn overgang. Skal ta bilde av plast biten samt fronten på bilen nå.. bilder kommer om noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av den lille plast tingen

IMGP0017.jpg

 

Og her er ett bilde av den nye grillen.. Jeg skal ha den i sort. Står da i stil med de små "grillene" nederst. Og skal handle sort lakkerte lykter (in pro tror jeg det blir)

IMGP0016.jpg

 

Har ett spm også.. Har fått en slik ny girkule.. Bytte ut den wannabe trestaken. (ja får fjernet alt tre look) Men har aldri byttet en slik før.. noen som kan peke i riktig retning? har en jeg kan spørre her lokalt, men han er ikke alltid lett å få tak i. Så tips og slikt er velkommen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ikke hendt så mye her på en stund. Har bare fått alu gulvmatter ti lfront setene.

 

Og fikk i posten i dag, alu interiør look.. i hundre var jeg, endelig bli kvitt denne wood looken. Men til min forskrekkelse var det jo klistermerker som kom.. klistermerker som limes over woodlooken. med utbulinger.. omg.. skuffa der ja. og til den stive prisen som 1300,- Bilder kan bedr sier jeg bare.

 

Men takket være god service hos Norvatio. blir de returnert, og pengene blir overført tilbake til meg.. puh..

 

Tar heller og klikker ut wood looken, grunner de og lakker de med krom.

 

Foresten er det noe styr å ta av de wood tingene på dørene ? har fjernet alt i dashbordet uten prob, men ikke testet i dørene. (Er det bare å knekke forsiktig med noe tynt noe?)

 

Bilder kommer når wood looken er fjernet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA har jeg fjernet nesten all wood plastik i bilen. Må bare feste den girkula.. grrr. (vært litt sløv der ja) Askebeger lokket er en annen sak. Vet hvordan du løsner askebegeret i følge denne guiden http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=958556 Er det da noe styr å ta av selve lokket som har wood look?

 

Tatt all passasjer dørene , men fører døra er en annen sak. Ser for meg masse teip der. Og må jo koble ut ledning og styr. Er det veldig viktig å fjerne strømmen på bilen når dette blir utført?

 

Lakkerte interiøret i samme farge som bilen. Bilder kommer i morra. Må vente til det tørker helt over natta før jeg klikker det inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra detta?;) ang. askebegeret så skal man bare kunne skyve det av den "boksen",når hele greia er tatt ut..

Åssn fikk de av håndtakene på passasjerdør, skrutrekker å dra ut?

trokke det er så mye styr med ledninger på førersia.. håper hvertfall ikke det, venter nemlig på alu.interiør selv:D

 

Du tar av halve handtaket i siden. Jeg fulgte denne guiden.. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=961163

 

Jeg erstatta ikke det gamle med nytt. Tok bare å lakk spraya interiøret i samme farge kode som bilen. Kosta meg da 400,- for en boks med lakk og grunning. 10,- maskerings teip til dørhandtakene.

 

Må bare vippe ut askebegeret og fører handtaket og teipe denne som en gal i dag. Så er det bare gir kula igjen der inne. Bilder i kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår