Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter noen tips av momo, så fant jeg ut litt instillinger og begynt å skli litt på alvor, dvs også knusing av bilene :D men får mer og mer kontroll på bilen!

Godt med 4wd med mest trekk bak :)

 

drift1.jpg

drift2.jpg

drift3.jpg

drift4.jpg

drift5.jpg

 

 

Finner ikke igjen de andre bildene jeg la opp av denne, før den ble knust :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spissing bak har jeg eksperimentert en del med, men det gjør bare bilen ustabil har jeg funnet ut.

 

Merkelig instilling.. menmen.. min oppskrift:

 

På biler i A klasse eller over.. (300kW+)

 

De nest beste hjula! Viktig med MYE grep. Bygde meg en seriøst driftebil i går men glemte å oppgradere hjula, bare snurra og snurra.

 

2 bar lufttrykk foran

2.5 bar bak

 

-1,1 camber foran

- 3.5 camber bak

Litt hardere stabstag bak

2veis diff med 100% accel og decel

Level 3 letting!

 

Og om du har justerbar vinge bak så kjør med mye downforce..

Hvis du sliter med å holde rumpa ut kan du ta littmindre downforce, og øke luftrykket littegranne mer bak.

 

Ikke kjør med lite grep bak, da bare spinner du og spinner.

Har du mye grep er det bare å sleppe gassen litt hvis du slang ut rompa for mye så vil den dra seg inn igjen. Med 100% sperre er det null stress å drifte.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 3.5 bak ja. Det gjør det mye lettere å gå ut rompa. pluss at det tar ordentlig tak når den først er ute. Er jeg interessert i lage bil som kan brukes til både drift og banekjøring kjører jeg med - 2.0 omtrent bak.

 

Jeg har testa oppsett i et par år i Forza 1 da og overført det jeg har lært til 2ern :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår