*TKV* Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Legger ut litt bilder av fd'en min med metallic dekor! :p Drifte litt. Og stillbilder. Hvad tycks om designet? Helt enkelt, men tok litt tid. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 hvordan fikk du til metallic dekor? Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Jeg lakker bilen metallic, og så ''rammer'' jeg inn med hvitt over mesteparten av lakken, men lar det som skal være dekor være igjen. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Okei! har prøvd det såvidt jeg også, men trodde du kasnje hadde fått til selve vinylen metallic :) Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Byggde meg en ny bil. Civic Si, med s2k drivverk selvfølgelig. Man ser det ikke på bildene, men dekoren er nesten som krom-folie. Og nyeste bil fra AH, yukes hachi. Dritmorsom bil. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Skjønner ikke alle kan fikse dekor! Kjører blank med farge :watchout Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Tror det er mange som bare later som.. Kjøper biler på Ac og sånn.. Neida, men jeg er ikke så flink jeg heller, og JA, jeg har prøvd. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgrimsen Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Jeg kjøpte en bil med bilde av Tommy fra Tommy og Tigern står å tisser på Turn10 logoen Litt stygt å tisse på noe som har laget et så fint Spill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 kjøpte spillet i dag...Jeg er ikke noe spes flink på sånna ting, men åssen får dere bildene inn på pc`n? :) Kobler dere xboxen opp mot pc`n? Må jeg har pro versjonen for det, eller går det med core? Fant det ut:) litt lenger baki her:) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 make him pee on sony ;) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Morn gutta, hakke vært her på lenge. Jeg drifter jo enda, men fallt vek fra RWD , helt hekta på Awd. ( 4x4 ) Serriøst gutta, kjøp en bil å kos dere. Er så utrolig digg med 4x4. Men jævla vanskelig å få til hva du kan med rwd. Men jeg begynner å få grepet;) Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 4wd er ikke gøy en gang.. Min mening.. Hvis du da ikke kjører med høy prosent i sperre både foran og bak, og har 50/50 foran og bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 nei fy, 4x4 er kjedelig å kjøre/drifte med, altfor enkelt.. faan, mye bra bilder her, detalje-arbeidet som blir lagt ned på disse bilene ser mye bedre ut enn de fleste andre jeg har sett, heder og ære til dere! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Ny bilen min :P Scion tC Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 herregud hansi ka e det du kjørre no da femi bil ell:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg