Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

herregud hansi ka e det du kjørre no da

femi bil ell:D

 

Japp =)

Etter eg å du begynte å skrense med pyttene og vise verden potensialet i den så ser man jo en pytt vær dag på live :(

 

Litt kjedelig å drifte med biler som mange andre drifter med, så derfor gikk jeg løs på scion'en.. Man får RWD fra altezzaen :D

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og nå viser du verden potensialet i Scion'en, så¨da blir det ny mote. Skal du være alene om en bil, så må du få tak i en skikkelig særing, slik jeg har gjort med Porsche 914'en min. Hvorfor tar du ikke bare en Ferrari 246 Dino og gjør om til drifter? Da blir du garantert alene om bilen.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå viser du verden potensialet i Scion'en, så¨da blir det ny mote. Skal du være alene om en bil, så må du få tak i en skikkelig særing, slik jeg har gjort med Porsche 914'en min. Hvorfor tar du ikke bare en Ferrari 246 Dino og gjør om til drifter? Da blir du garantert alene om bilen.

 

Ja.. Sålenge ikke halve lobbien har scion som bil så er jeg fornøyd :P

 

ja, kan vel hende jeg prøver den en dag

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjøring fra idag :)

 

Bare å adde meg! kaller meg Styggtrynet . Klar for kjøring når som helst jeg :) har bare hatt spillet i 4 dager, men kommer meg inni det nå!:D

 

GAMETAG : STYGGTRYNET

 

 

Bimmer'n min :)

089a5bb7-5cc6-4bbd-9ea9-8af1a8120b7.jpg

 

6f22665b-1d76-45fe-a88f-76019838663.jpg

 

53045b29-0df4-4910-babd-a463a35e891.jpg

 

 

Trueno'en min !

c1bb8a81-2887-449e-89e6-05e1759df99.jpg

 

d75255d7-b305-480c-aafb-2789e60d6c8.jpg

 

1aea31e7-a05f-4f5e-8eee-5baa263928e.jpg

 

og et av Skyline'n da!

 

89db890d-7384-4e8b-94cb-29fd7202c98.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også den søte lille scionen min :P

 

haha du som har den truenon :P Har sett den før og lurt på hvem som har klint på NMK valdres sin teamfarge i bilcross :P Hvit/rød

 

 

hehe ja :P

 

å?:o det visste jeg ikke :P bare klinte på et eller annet jeg! sliter litt med ideer når jeg designer, så er jeg litt dårlig til det enda ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel poste noen bilder av mitt siste design. En skyline med rwd swap, karbon fanger, skjørt, panser og bakleppe og karbon/kevlar lyktehus. Og legg merke til at ''CF'' i dekoren er i karbon også. :p

 

r34d4nett.jpg

 

r34d3nett.jpg

 

Også har jeg lagt et nytt design på time attack skylinen min. :p

 

r32tanett.jpg

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår