Gå til innhold

Bilder Forza Motorsport 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen bilder fra i natt

Startfeltet

Starter bakerst:

Ole henri

Narotic nor

Hansien (Meg:P)

M40Turbo'

Pellar

28d11d82-42d5-4c8b-a3f1-751e73ea0fa.jpg

 

Enda en som absolut skal snuse på bakfangeren min

095a7a9e-c724-476c-a34c-deb7a37b9ce.jpg

 

Jeg og m40turbo i full drift

6b7500fa-17c7-4796-ab5d-d09a241b64d.jpg

 

Jager ole henri og vinner mot slutten av strekka :P

294d850e-e81f-4331-8bc6-47dfd9a43fb.jpg

 

Her var det over og ut for meg etter at jeg satsa for hardt og skulle forbi sinka i ae86

9b8e3056-186a-454d-b96e-c52666811fc.jpg

 

 

-----

 

 

69c5efbf-a090-4923-9253-3cc8a2e0382.jpg

b02a437c-dd8c-408a-b5bf-5b71f10aa8e.jpg

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnka du ja. Har jo dobbelt så mye kw som meg jo:) ikke rear om du driffter litt raskere da. Men ser jo hvordan det går. hehe

 

 

Butta litt designet på s13'n min litt med lakk felger og styling.

Og vet att noe av vinyla ikke er helt bra. Men dem blir slik på venstre side og bra på høyre.. Retta litt på m40 merka nå:)

 

 

s131.jpg

 

s132.jpg

 

s133.jpg

 

s134.jpg

 

s135.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, var vel heller du som knuste i meg på det som visstnok jeg sku være borti bakfangeren? :D

 

vi var jo ikke borti hverandre da!! men alikavell så snurra du :P Skvatt sikkert ikke når jeg kom i 100 og vondt værre sidelengs forbi deg :P

 

Sinnka du ja. Har jo dobbelt så mye kw som meg jo:) ikke rear om du driffter litt raskere da. Men ser jo hvordan det går. hehe

 

Rart at det går sånn når team snegledrift ligger forran meg.. jeg har da ikke tolmodighet til å ligge bak deg... Men Skilpadden vant over haren ;)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var jo ikke borti hverandre da!! men alikavell så snurra du :P Skvatt sikkert ikke når jeg kom i 100 og vondt værre sidelengs forbi deg :P

QUOTE]

 

 

å det var den situasjonen ja hehe, ja var ikke helt med på den der, så gikk gæli for meg :P

 

trodde du mente den du plutselig kom fra intet og tok fronten min mens jeg dreiv å slang att og fram :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å det var den situasjonen ja hehe, ja var ikke helt med på den der, så gikk gæli for meg :P

 

trodde du mente den du plutselig kom fra intet og tok fronten min mens jeg dreiv å slang att og fram :P

 

Always blame The Almighty Hans :chairshot

Jeg kom fra intet? Har du ikke speil du a? :P eller lyd for den saks skyld.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår