Wrasko Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Fin Delta, Banebil eller? Veldig usikker faktisk... For den går utrolig nydelig bredt :p.. Men klarer dog å kjøre veldig fort med den... MEN, tror det blir litt blanding.. Derimot så blir det en drifting Elise, og en bane Elise. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Ok. Har en Delta jeg også, A720, hvis jeg husker riktig, og den sitter skummelt godt, enda jeg ikke har tuna den noe. Bilen har vel bare 186 KW hvis jeg husker riktig, modifisert spesielt for den turneringen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Ok. Har en Delta jeg også, A720, hvis jeg husker riktig, og den sitter skummelt godt, enda jeg ikke har tuna den noe. BILDE Bilen har vel bare 186 KW hvis jeg husker riktig, modifisert spesielt for den turneringen. Hehe.. Høres kjent ut.. Brukte min i 3-4 forskjellige turneringer med hk krav.. Men får se hva det blir til etterhvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Blodtrimma min delta med en gang jeg:D Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Her er mine biler :) link: http://img67.imageshack.us/img67/6827/394401713ba54ceb9c5bd1eyn9.jpg Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Noe fra i dag.. Var litt deilig å se 2 av bilene mine på rad <3.. Forresten, den i midten er den jeg fikk av deg Momo, bare kjapt stylet, og fikset understell på, drifter som en drøm nå.. S14 har sykt god stabilitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 pokkern at jeg måtte stikke ved 19 tida i dag :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Artig at du har fått dreisen på S14 da, har du modifisert den noe ? Eller har du bare blitt vant til den? Den er ganske stiv bak og jeg rakk ikke å teste den på humpete vei, så mulig den må mykes opp litt bak, bare så det er sagt :) Og akkurat nå driver jeg å lager en hårete klasse D banebil. En D bil klarer aldri å oppnå toppfart (før svingen kommer uansett) så jeg har drevet den om, toppfart 150 og 205. Jeg skal lage mange oppsett for forskjellige baner. Jeg jobber nå med å få den heeelt balansert (ikke understyring eller overstyring). Prøvde den kjapt på et online race i går, eide alle haha :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Artig at du har fått dreisen på S14 da, har du modifisert den noe ?Eller har du bare blitt vant til den? Den er ganske stiv bak og jeg rakk ikke å teste den på humpete vei, så mulig den må mykes opp litt bak, bare så det er sagt :) Og akkurat nå driver jeg å lager en hårete klasse D banebil. En D bil klarer aldri å oppnå toppfart (før svingen kommer uansett) så jeg har drevet den om, toppfart 150 og 205. Jeg skal lage mange oppsett for forskjellige baner. Jeg jobber nå med å få den heeelt balansert (ikke understyring eller overstyring). Prøvde den kjapt på et online race i går, eide alle haha :D Endret hele oppsettet jeg.. Klarte ikke å kjøre med ditt oppsett... Så satt først tilbake til default, så har jeg satt på 95% sperre (acc/deacc), senket maks (kun pga utseendet :p), så noe stivere dempere, en del stivere stag foran, litt oppstivet bak. Endret litt utveksling, satt på litt flere deler etc.. Kjører med litt toe in foran, og ca -0,5 i camber.. MEN, s14 var sykt stabil i forhold til det jeg var vandt til.. Kan gjøre det jeg vil med den nesten :p Noe sier meg at du mener at Jaggisen er morsom, men helvete? ;) Kommer no bilder av mine banebiler etterhvert.. Må få tid til å fikse på dem først.. Skal ha rå d/c/b/a/s banebiler... (enklere med d-b enn a og s..).. Det jeg tar som utgangspunkt er lav vekt... Og godt grep med bra understell :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Jaggisen er vrien å kjøre ja, hehe, har bare kjørt litt men. skal prøve litt mer etterpå, så sender jeg tilbake. Ja, Linddrift S14 min er og kanskje en av de lettere å kontrollere. Også S13 er veldig god å drifte med :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Min nye bil :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Najjs den Silver Surfer!! Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Handla meg ny fort-rund-bane-bil på auksjonshuset i går. :titties: Senk og OZ Racing felger er det som skal til. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Dyrt eller Momo? Det er MANGE fete biler som går BRA! Men jeg sjekket litt på auction house i går, så samme designet på 30 forskjellige biler :S Solgte vel en av 5 biler med ett visst design i natt selv forresten... (lambo) (skriver bak istedenfor nummerplate hvilket nr hver bil er, og hvor mange som er i serien (1/5) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetiljv Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Hvordan laster jeg bildene over på pc? :) editer her med bilder etter svar :titties: Siter - 1997 BMW 520i e39 x 1995 Golf 3 Gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg