RuuDpus Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Heisann! Har en 95modell, audi a4 uten skiluke. Har funnet ut at det er "lagt klart" til at man kan laga skiluke. Det er en jernplate som jeg ser fra bagasjen som er ca 20x30cm eller noe som jeg kan fjerne, og når jeg setter elementet til å spille framover da, så spiller det rett inn i bilen, bare at det er et stoff som er 2-3mm tykt mellom bagasjen og bilen inni... Har ikke lyst å ødelegge dette orginaltrekket om det ikke er noe å tjene på det? vil jeg få noe mer trøkk ut av det? Har ikke begynt å bygge ennå;) Og ja, har såklart tenkt å ha midtarmlèende i baksete nede for å få trøkket inn gjennom det hullet... Mvh Espen Ruud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 prøv uten å ødelegge trekket først da vettu, og se om du blir forrnøyd med trykket du får da.. blir det for lite, så har du vel ikke no valg :D Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 vil tippe at det trekket har minimalt å si Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Oki, da prøver jeg uten først, så får me sjå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg