Gå til innhold

83 camaro!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Når eg ser litt etter, så er det faktisk den aktuelle bilen eg har brukt bilder av.. tatt av meg på autoslalom i Haugesund.

 

Angående motoren så kom vel denne opprinnelig med v6'er, og eier hadde time hos biltilsynet 29.mai for gokjenning?

 

Superstreet.no :: Vis Temaet - 1983 Chevrolet Camaro til salgs

Her er link til salgsannonse på "lokalt" forum.

01 BMW 320 Ci

-x 93 Volvo 850 GLE

-x 89 Sierra iS

-x 87 Audi 80 1.8e

-x 83 Sierra 2.0L R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er den hvite så var vel det en 6,er bil opprinnelig. Sjekk at ombygningen er godkjent. 6'er understellet er vel en del slappere enn på 8'er bilene.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var kanskje noe sånn deling du hadde tenkt bare med hvit øverst og enn annen farge under?

 

todeltck6.jpg

 

var en slik deling ja.. syns den bilen ser rå ut.. ikke helt enig i fargen, men selve lakkingen er jo kul som få da... hehe!!

 

 

Hvis det er den hvite så var vel det en 6,er bil opprinnelig. Sjekk at ombygningen er godkjent. 6'er understellet er vel en del slappere enn på 8'er bilene.

 

vel, han hadde jo time hos BT for en stund siden så.. regner da med at den gikk gjennom.. hehe!

om det er slappere eller ikke skal jeg ikke uttale meg om, har ikke så god peil på det selv.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var kanskje noe sånn deling du hadde tenkt bare med hvit øverst og enn annen farge under?

 

todeltck6.jpg

 

 

var forresten en ting til på denne da.. jeg ville hatt det hvite til rett under lyktene foran (at det skrår ned i fronten, og går under lyktene lissom) sånn at det fikk et mer helhetlig bilde av fronten..

 

litt vanskelig å forklare men.. blir som å blande første bildet jeg fikk her, med det av den over her..

noe slikt.. hehe..

(faen jeg ikke har PS selv.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

berlinetta var i utgangspunktet luksusmodellen av disse bilene, og har i endel utgaver blitt levert med div spesielt utstyr, som egne takkonsoller, digital dash, osv.

 

men ikke satt opp til race akkurat nei, desverre. men er jo ingenting i veien for at dette kan ha blitt ettermontert. sikreste er rett og slett å skjekke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stab stag bak er første man kaster når man skal bygge svinge bil med stiv bakaksel da det løfte innerhjulet av veien så hva skal man med det.

 

Men et sett Eibach fjærer og BIlstein dempere til disse bilene ville jeg tro gjorde under.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

berlinetta var i utgangspunktet luksusmodellen av disse bilene, og har i endel utgaver blitt levert med div spesielt utstyr, som egne takkonsoller, digital dash, osv.

 

men ikke satt opp til race akkurat nei, desverre. men er jo ingenting i veien for at dette kan ha blitt ettermontert. sikreste er rett og slett å skjekke..

 

Usedvanlig mye tøffere den Z28'en gitt... Husker godt da den nye generasjonen kom på begynnelsen av 80-tallet. Teknikens värld eller noe sånt var over en tur og testet hele sortimentet fra strikkmotor (4 syl ?) til V8 med innsprut. Åtteren med forgasser hørtes vassest ut, men motoren med innsprut gikk bedre. Nå, 25 år senere er dette i ferd med å bli klassikere. Fikk lyst på en slik kjenner jeg...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår