martinsen-lyd Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Mårrn. Har tenkt og friske opp 16v motoren min litt(b234f). Men finner ikkje så mange som selger deler til denne motoren, så lurte på om det er noen som har linker osv te og hjelpe meg litt. Er mest inter i kammer og grennrør. Gi gjerne tips på hva annet jg kan gjøre med motoren(uten om veiv,råder,stempel bytte osv) Det jeg har te motoren. -Justerbare kamdrev. -Simens dekka dyser 550ccm. -Større fuelrail. -Justerbar bensin trykkregulator. Det jeg skal kjøpe/gjøre. -MsII.v3 -Kammer. -Grennrør. -Ta av toppen litt. -Porte innsug/eksos. Mvh Martinsen:ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Hei har en slik selv da med støre slag men. Kam Kan du bruke orginal på exosiden og en spesial på innsug: Hør med enten km cams eller min er laget http://www.kohlerracing.se/. Du må bygge om fra hydr løftere til mekaninske på innsug ellers std på exos exos siden trenger du ikke porte sies d . Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 husk å huke vekk balanseaksel :-) sies man tjener 10hk bare på det Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 husk å huke vekk balanseaksel :-) sies man tjener 10hk bare på det fikk beskjed om og ikkej gjøre det pga da var det vasnkelig og få den te og gå reint!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Hei har en slik selv da med støre slag men. Kam Kan du bruke orginal på exosiden og en spesial på innsug: Hør med enten km cams eller min er laget http://www.kohlerracing.se/. Du må bygge om fra hydr løftere til mekaninske på innsug ellers std på exos exos siden trenger du ikke porte sies d . var inne på sia der men skjønnte ikkje så mye? er det mye jobb og dyrt og bygge om te mekansik ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 koster et par tusen for nye løftere .. Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 koster et par tusen for nye løftere .. må jg bygge om uannsett åssen kam jeg setter inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 nah men du bør i og med at dem sier at hydral løfterne "gir opp" med høy belastning/turtall >6500rpm max med andre kamer en org. Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Grenrør tror jeg JT lager... Løftere passer fra en eller annen saab motor etter hva jeg har hørt, billigere. Du har ikke lyst på PZ kammer a? Skal vist være fine til sugis. Er originalkammer fra en penta 16 motor. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Grenrør tror jeg JT lager... Løftere passer fra en eller annen saab motor etter hva jeg har hørt, billigere.Du har ikke lyst på PZ kammer a? Skal vist være fine til sugis. Er originalkammer fra en penta 16 motor. Er moment kammer det høyt moment på lavt turtall og dau på toppen Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 nah men du bør i og med at dem sier at hydral løfterne "gir opp" med høy belastning/turtall >6500rpm max med andre kamer en org. håpa og ikkje bygge om i første omgang:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Grenrør tror jeg JT lager... Løftere passer fra en eller annen saab motor etter hva jeg har hørt, billigere.Du har ikke lyst på PZ kammer a? Skal vist være fine til sugis. Er originalkammer fra en penta 16 motor. jah har hørt det, fjelling inne her sa no om det oxo! har lyst på kammer med drag på topp og bund, veit ikkje hvem kammer som passer best osv! har du no forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.