rcfrik Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Hmm... tror jeg må si at jeg prioriterer å FINNE en bil, før jeg FINNER ei dame nå. Med tanke på at jeg ikke har noen av delene. Men om dama FINNER meg først, blir det selvfølgelig prioritert :D Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Dama helt klart. Hun er bil interessert og liker Volvo som jeg gjør så det er ikke noe problem:) Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Velger dama foran bil, men har gjort det klart at jeg kjøper den bilen jeg vil uavhengig av hva hun mener. Denne gangen ble det en Golf, og det falt jo i smak. Men neste gang blir det ikke Golf, men hun gir seg kjapt. Stort sett bare når jeg nevner at jeg skal kjøpe en ekstremt upraktisk at det kommer protester, for når jeg kjøper`n så er løpet kjørt uansett, og da er hun blid som ei fele :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 det jeg tenkte på det jeg sa tidligere var f.eks. at dere har for dårlig råd til 2 biler, og familiebilen kommer inn i bildet. Og la oss si du eier en alfa romeo gtv elns, ikke mye familiebil det. Hadde jeg eid en Cizeta Moroder, så hadde jeg valgt bilen foran dama. :D Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 BILEN, helt klart. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 spørs om jeg hadde hatt en 240, eller en skyline det da.. :P men har ingen nå.. så dama:) men stakkars hu når jeg får meg bil:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 spørs om jeg hadde hatt en 240, eller en skyline det da.. :P men har ingen nå.. så dama:) men stakkars hu når jeg får meg bil:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Bilen... Men er singel da :) jeg bør ha vært litt inni et forhold og vite at ting er ganske alvorlig før jeg velger dama over bilen. ikke for å spore av tråden men, du har mustangen ennå ja? hehe syns å huske noe om at du ikke kunne vente med å bli kvitt den jeg.. bare stress hele greia :P hehe er bra du holder fast ved amcar azza ;) blir muligens amcar på meg snart og.. håper jeg! om alt ordner seg vel å merke.. hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Ville prioritert den som kunnet blitt hardkjørt over lengst tid. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 dama for jeg kan selge bilen og kjøpe en annen. :D Bilen, for jeg kan alltids selge dama og kjøpe en annen mente du vel:P Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Synes det blir et dumt spørsmål jeg. Om du får deg dame som ikke respekterer dine hobbyer, altså bil i vårt tilfelle, er hun bare å kaste i grøfta. For da kommer ikke det forholdet å vare i lengden hvis det er det man håper på. Om hun mener at du må selge bilen din, som du da har brukt 394357632834 timer på, for å kjøpe stasjonsvogn - så er det uaktuelt i mine øyne. Da kan du heller kjøpe stasjonsvogna i tillegg. Og da blir vel dama glad også? Høres ut som om du kun kan velge dama eller bilen, om du velger bilen så får man aldri dame og omvendt.. Siter E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 bilen fremfor dama.. droppa faen meg mange løp pga den bitchen jeg var sammen med og det irriterer meg enda..hehehe. men har man dame som liker bil er jo alt tipp topp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 jeg har hatt samme bil siden 2003 elns.. og hr hatt mange damer siden den gang, hehe. Sier seg selv! Men om det var noe "alvorlig", feks. at jeg måtte ofre bilen for å feks. redde damen, så hadde jeg seff ofret bilen (uansett hvilken bil). Et menneske er alltid verdt mer enn en bil, men om forholdet er verdt mer enn en bil, er jo en helt annen sak. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Her er det jo en evighetsdiskusjon i gang da ;) Men jeg sier meg enig i DaButcher :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Hva hvis man er jente og er sammen med en gutt som ikke liker bil? :( Er forøvrig enig med Dabutcher og T_A_H når det gjelder det tråden egentlig handler om, men i mitt tilfelle om typen eller bilen =] Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg