Gå til innhold

Volvo 850 2,5l 144 hk

Ranger emnet


fiat råner

Anbefalte innlegg

Hvordan blir utslippet hvis du fjerner katalysatoren? På 240'n skulle det være det, men da sa de ikke noe fordi den var under kravet, mens på en kompis sin bil ble de i harnisk fordi den mangla det, selv om han var langt under kravet... :s

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var på volvo her om dagen og hentet litt småsnacks...

 

så lat som jeg er, så fant jeg ut at man for kjøpt ettermonterings kitt, til fjærnstyrt sentrallås. så det måtte jeg bare ha. hehe

 

DSC00385.jpg

DSC00386.jpg

 

 

Åssen var dette å montere? Det er vel fjernkontrollsett til sentrallåsen hvis jeg har forstått rett? :) Gennialt Egon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen var dette å montere? Det er vel fjernkontrollsett til sentrallåsen hvis jeg har forstått rett? :) Gennialt Egon

 

det er det vætt:) er bare å åpne hanskerommet, skru ut de 8 skruene trur jeg det er, som holder "rommet" og dra det ut. så ser du en ledig kontakt på høyre side, som du setter i den svarte boksen, som festes langs siden der.

 

DSC00050.jpg

 

DSC00051.jpg

 

så er ganske enklet ja:)

volvo 850 10v bruksbil

volvo 340 dl crusebil

volvo 245 jordebil

 

Kjørecomputer ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blinker i blinklysa ja:) litt stilig, hehe. men! jeg har hatt litt tull med det,første uka fungerte det supert, men så funka det plutslig ikke! tokk ut kontakta i den svarte boksen og satte den i gjen, siden har den vært litt opp og ned, men skal på volvo å fikse det når jeg får lappen, de sa det sel at det bare var å komme, så skulle de fikse det. skal jo ikke være slik. koste 1800,-

volvo 850 10v bruksbil

volvo 340 dl crusebil

volvo 245 jordebil

 

Kjørecomputer ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår