Gå til innhold

Volvo 850 2,5l 144 hk

Ranger emnet


fiat råner

Anbefalte innlegg

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

var på volvo her om dagen og hentet litt småsnacks...

 

så lat som jeg er, så fant jeg ut at man for kjøpt ettermonterings kitt, til fjærnstyrt sentrallås. så det måtte jeg bare ha. hehe

 

DSC00385.jpg

DSC00386.jpg

 

fikk meg også et par nye skiltplater, siden jeg skal ha nye skilter.

 

DSC00387.jpg

 

pluss en del klips og poppnagler så jeg for sammen bilen igjenn.

volvo 850 10v bruksbil

volvo 340 dl crusebil

volvo 245 jordebil

 

Kjørecomputer ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på biltilsynet å besto teoriprøven i dag, så da måtte jeg feire med en liten tur in til Realcar hvor jeg kjøpte nye sideblinkers til skjermene.

 

vo00010890.jpg

 

så også på us blinkers. syns de er jekla fine. men er det noen som veit hvordan jeg skal koble de opp riktig, siden de skal lyse hele tiden, å begynne å blinke når jeg setter på blinklyset.

 

342309.jpg

volvo 850 10v bruksbil

volvo 340 dl crusebil

volvo 245 jordebil

 

Kjørecomputer ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så også på us blinkers. syns de er jekla fine. men er det noen som veit hvordan jeg skal koble de opp riktig, siden de skal lyse hele tiden, å begynne å blinke når jeg setter på blinklyset.

 

342309.jpg

 

 

Det løser seg vel hvis du benytter det tilhørende bakstykket også. Eller er det ikke originaldel du har sett på?

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du å sette i det baksstykket som sitter på de orginale lampene?

har sett på dem hos realcar, og han bak kassa, sa det bare var inngang til ei pære.

 

Jepp, jeg kjøpte originale slike på VROM i sommer og der fulgte bakstykkene med. Med holder for ei dobbelttrådet pære. Passer på ledningsnettet og lyser som tiltenkt. 100% bolt on!

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår