Gå til innhold

Volvo 850 2,5l 144 hk

Ranger emnet


fiat råner

Anbefalte innlegg

den "subbinga" er vel kanskje skjermkanten som "kapper" nedi bakdekket ditt? Det problemet har ihvertfall jeg :) Hvis jeg har folk baki. sykt irriterende. I mitt tilfelle har jeg for breie dekk

 

ja det stemmer det! det er no dritt, men statte på avstivere på fjærene, fordi vi skulle på harrtur med familien.(er ikke 18 enda hehe) men når morra mi fikk fylt opp med det som var å få tak i, inne i den buttiken. så subba den faktisk ikke en gang på tur hjem, med to baki i tilegg.

 

men i den ble litt høyere da:sick

volvo 850 10v bruksbil

volvo 340 dl crusebil

volvo 245 jordebil

 

Kjørecomputer ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ang. subbinga: Subber det mest på høyresiden? Stod en liten tapp ut fra skjermkanten på min 850 dær, og den suba d i. Slipte den vekk, og subbinga forsvant nesten.... Subba fortsatt litt ved store bevegelser i hjulopphenget på min da, dekkdim 235/40-17

www.turbo.as

 

Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00.

 

HAHA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Jeg ser det er skepsis til chip på sugemotor.

 

Det går med enkelte. Til det kan jeg opplyse om at chip til min V70 med 140 hester sugemotor ga 188 hester. BSR har ikke chip til den gamle 144 hestern da desverre.

 

ja jeg har tittet på tråden din, rart det er så stor forskjel,

volvo 850 10v bruksbil

volvo 340 dl crusebil

volvo 245 jordebil

 

Kjørecomputer ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig rart er det vel ikke. Skiller det ikke omtrent 10 ventiler på disse motorene?

 

hehe, da skjønner jeg det litt bedre ja, men hvilke motor er dette egentlig? er det den som du fikk i det (gamle karoseriet)? trudde egentlig at man bare fikk de samme motorene som var i 850 i det første v70 karoseriet

volvo 850 10v bruksbil

volvo 340 dl crusebil

volvo 245 jordebil

 

Kjørecomputer ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da skjønner jeg det litt bedre ja, men hvilke motor er dette egentlig? er det den som du fikk i det (gamle karoseriet)? trudde egentlig at man bare fikk de samme motorene som var i 850 i det første v70 karoseriet

 

Det trodde jeg også, men så la jeg sammen 2 og 2 og fikk 4. Antar at første generasjon fikk den før den ble pensjonert, men helt sikker er jeg ikke uten å sjekke litt. Derav spørsmålstegnet... Strato bør kunne svare på dette.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I slutten av 1999 og begynnelsen av 2000 ble det levert gamle karosserier med nye motorer og nye kasser (AW5) som er 5 trinns automat. Samme motorer som fulgte med videre. Ifølge chassisnumrene på disse kalles de 2000 modeller.

 

Karosseriet ble byttet midt i året.

 

Motorene heter B5244S med 170 hester og B5244S2 med 140. Disse er på 2435 cc. De gamle fra 850 og V70 før 2000 er på 2521 cc med i ditt tilfelle 144 hester og 10 ventiler.

 

Arrester meg hvis jeg tar feil!

03 V70 D5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
I slutten av 1999 og begynnelsen av 2000 ble det levert gamle karosserier med nye motorer og nye kasser (AW5) som er 5 trinns automat. Samme motorer som fulgte med videre. Ifølge chassisnumrene på disse kalles de 2000 modeller.

 

Karosseriet ble byttet midt i året.

 

Motorene heter B5244S med 170 hester og B5244S2 med 140. Disse er på 2435 cc. De gamle fra 850 og V70 før 2000 er på 2521 cc med i ditt tilfelle 144 hester og 10 ventiler.

 

Arrester meg hvis jeg tar feil!

 

da er det greit veit du:)

volvo 850 10v bruksbil

volvo 340 dl crusebil

volvo 245 jordebil

 

Kjørecomputer ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår